15
زور تاسیسات به سپاهان نرسید

پیروزی سپاهان و بافق در ادامه دور دوم لیگ برتر هندبال بانوان

  • کد خبر : 52456
  • 23 دی 1399 - 20:43
پیروزی سپاهان و بافق در ادامه دور دوم لیگ برتر هندبال بانوان
دور دوم لیگ برتر هندبال بانوان با پیروزی تیم‌های سپاهان اصفهان و سنگ آهن بافق همراه بود. تاسیسات دریایی در نیمه دوم تسلیم سپاهان شد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران، مرحله دوم از لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور امروز در تالار هندبال مجموعه ورزشی انقلاب تهران ادامه یافت و سپاهان برنده بازی مهم امروز بود.

طلایی پوشان اصفهان پس از پیروزی بر سنگ آهن بافق امروز در مسابقه‌ای حساس به دیدار تیم متحول شده تاسیسات دریایی تهران رفتند و توانستند 25 بر 19 حریف خود را شکست دهند.

تاسیسات با وجود شروع خوب در این مسابقه و برتری یک نیمه‌ای نتوانست از موقعیت خود در نیمه مربیان دفاع کند و سپاهان که پیش از این هم ثابت کرده بود در نیمه دوم خطرناک‌تر است امروز نیز توانست از شکست، پیروزی بسازد.

سپاهان با این برد با قدرت به سوی قهرمانی پیش می‌رود. این سپاهان احتمالاً یکدست‌ترین تیمی است که باشگاه اصفهانی در سال‌های حضور در لیگ هندبال زنان به خود دیده است.

در دیگر بازی امروز که پیش از نبرد تاسیسات – سپاهان برگزار شد تیم سنگ آهن بافق موفق شد در بازی برابر تیم جویای نام کربنات کاوه فیروز آباد فارس 28 بر 23 پیروز شود.

این برد، نخستین پیروزی نماینده استان یزد در این مرحله به شمار می‌رود. لیگ هندبال بانوان روز چهارشنبه در همین مرحله مسابقات خود را پی خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=52456

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.