آرتمیس قهرمان هفته اول لیگ برتر رویینگ بانوان شد | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
11
بالاتر از دانشگاه آزاد

آرتمیس قهرمان هفته اول لیگ برتر رویینگ بانوان شد

  • کد خبر : 52458
  • 23 دی 1399 - 21:19
هفته اول لیگ برتر قایقرانی رویینگ بانوان با درخشش نازنین ملایی ، فاطمه مجلل، مهسا جاور و تیم آرتمیس به پایان رسید.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران، لیگ برتر قایقرانی رویینگ بانوان که از صبح امروز آغاز شده بود با برگزاری مرحله دوم از دور رفت بعدازظهر امروز در دریاچه آزادی ادامه پیدا کرد.

باشگاه‌های دانشگاه آزاد، آرتمیس، شهرداری بجنورد، مکران سیستان و پاس همدان در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند و در مرحله دوم رقابت در مواد تک نفره سبک وزن و سنگین وزن ۱۰۰۰ و ۵۰۰ متر و ۴ در ۵۰۰ متر امدادی انجام شد.

در رویینگ تکنفره سبک وزن ۱۰۰۰ متر شکیبا وقوفی از آرتمیس با زمان ۴:۰۷.۸۰۸ دقیقه اول، کیمیا زارعی از پاس همدان با زمان ۴:۱۰.۵۱۴ دقیقه دوم و مریم امیدی پارسا از شهرداری بجنورد با زمان ۴:۲۹.۹۰۹ دقیقه سوم شدند.

در رویینگ تکنفره سنگین وزن ۱۰۰۰ متر نازنین ملایی از دانشگاه آزاد با زمان ۴:۰۴.۲۹۶ دقیقه مقام اول، زینب نوروزی از آرتمیس با زمان ۴:۱۲.۶۹۵ دقیقه مقام دوم و نگار نگهدار از مکران سیستان با زمان ۴:۲۰.۳۸۵ دقیقه مقام سوم را بدست آوردند.

در رویینگ تکنفره سبک وزن ۵۰۰ متر فاطمه مجلل از آرتمیس با زمان ۱:۵۶.۶۲۹ دقیقه اول، اسرا جوانمردی از دانشگاه آزاد با زمان ۲:۰۱.۸۷۸ دقیقه دوم و الهه رحیمی از شهرداری بجنورد با زمان ۲:۰۴.۶۵۱ دقیقه سوم شدند.

در رویینگ تکنفره سنگین وزن ۵۰۰ متر مهسا جاور از دانشگاه آزاد با زمان ۱:۵۶.۷۶۴ دقیقه مقام اول، نازنین رحمانی از آرتمیس با زمان ۱:۵۷.۲۲۱ دقیقه مقام دوم و مریم کرمی از پاس همدان با زمان ۲:۰۲.۴۵۷ دقیقه مقام سوم را بدست آوردند.

در رویینگ تکنفره ۴ در ۵۰۰ متر امدادی تیم آرتمیس با ترکیب شکیبا وقوفی، فاطمه مجلل، نازنین رحمانی و زینب نوروزی با زمان ۷:۴۲.۸۶۷ دقیقه در رتبه اول ایستاد، تیم دانشگاه آزاد با ترکیب مهسا جاور، اسرا جوانمردی، زهرا سیانکی و نازنین ملایی با زمان ۷:۵۲.۹۶۹ دقیقه دوم شد و پاس همدان با ترکیب مریم کرمی، کیمیا زارعی، ماریه میهن‌دوست و فاطمه صفری با زمان ۸:۱۱.۴۳۷ دقیقه در رده سوم قرار گرفت.

بر این اساس در پایان هفته اول رقابت‌ها آرتمیس با ۷۱ امتیاز قهرمان نیم فصل لیگ برتر روئینگ بانوان شد، دانشگاه آزاد با ۶۷ امتیاز جایگاه دوم را کسب کرد و تیم‌های شهرداری بجنورد و پاس همدان با ۴۰ امتیاز به طور مشترک در رده سوم قرار گرفتند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=52458

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.