شایلا جین و آینده تیم ملی کبدی ؛ نقشه برای شکست هند | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
16

شایلا جین و آینده تیم ملی کبدی ؛ نقشه برای شکست هند

  • کد خبر : 5246
  • 12 خرداد 1397 - 17:48
شایلا جین و آینده تیم ملی کبدی ؛ نقشه برای شکست هند

«شایلا جین» سرمربی هندی تیم ملی کبدی بانوان کشورمان گفت: ملی پوشان ایران در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا، کسب مدال طلا را هدف قرار داده اند که با توجه به انگیزه و تلاش آنها رسیدن به جایگاه نخست دور از دسترس نیست.

به گزارش IWSports به نقل از ایرنا ، شایلا جین اظهار کرد: هند رقیب همیشگی تیم ملی کبدی ایران بوده است، ولی باید به خاطر داشته باشیم که در سال 2016 و مسابقات جوانان هندوستان، ملی پوشان ایران تیم هند را شکست دادند و صاحب مدال طلا شدند.

وی افزود: هر تیم قدرتمندی نقاط ضعفی نیز دارد که با توجه به شناخت و آنالیزی که از تیم ملی کبدی بانوان هند انجام دادیم، شکست آنها دور از دسترس نیست.

وی درباره اردوهای برون مرزی تیم ملی گفت: برگزاری اردو در هند با تیم ملی این کشور قطعی شده و با دو تیم بنگلادش و ژاپن نیز در حال رایزنی هستیم که در صورتی که فدراسیون آنها پاسخ مثبت بدهد، اردوهای برون مرزی خود را در این دو کشور با انجام بازی های دوستانه برگزار می کنیم.

جین گفت: طبق پیش بینی های صورت گرفته قرار است اواخر خرداد ماه اردوهای برون مرزی تیم ملی کبدی بانوان در کشور هند برپا شود.

سرمربی هندی بانوان کبدی ایران در خصوص چگونگی انتخاب بازیکنان اظهار داشت: تقریبا 60 درصد بازیکنان ملی پوش از تیم جوانان هستند و 40 درصد دیگر اعضای تیم را بزرگسالان و با تجربه ها تشکیل می دهند که چهار بازیکن تجربه حضور در بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی را نیز دارند.

جین با تاکید براینکه کبدی ایران روبه رشد است، تصریح کرد: این رشته ورزشی در پوست و خون مردم ایران جریان دارد و فکر می کنم این روند رو به رشد در سال های آینده هم ادامه خواهد داشت. البته کشور ایران در رشته کبدی پیشینه تاریخی خیلی خوبی دارد و با حمایت هایی که فدراسیون ایران از این رشته در بخش مردان و زنان می کند، فکر می کنم روزهای درخشانی برای کبدی رقم بخورد.

هشتمین اردوی تیم ملی کبدی بانوان از دوم تا 12 خردادماه به میزبانی مهدی شهر استان سمنان در حال برگزاری است که اسامی بازیکنان دعوت شده به این شرح است:

فاطمه منصوری، محبوبه سنچولی، فاطمه احمدی، زهرا کریمی، زینب کرباسی، فاطمه کرمی خاتونبان، زهرا عباسی، صدیقه جعفری، فریده ظریف دوست، راهله نادری، سعیده جعفری، رویا داودیان، مرضیه عشقی، سمیرا عطاردیان، آزاده صیدی، سمانه افخم، زکیه ململی، فاطمه خدابنده لو.

«صفورا یادی مقدم» و«زهره تربتی نژاد» با سمت مربی، جین را همراهمی می کنند و «زهرا رحیم نژاد» نیز با عنوان مدیر فنی و مترجم جین در این اردو حاضر است. همچنین «فاطمه خدایی» مربی بدن ساز و«اعظم الملوک بندری» سرپرست اردو دیگر اعضای کادر تیم ملی کبدی بانوان ایران هستند.

هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 27 مرداد تا 11 شهریورماه به میزبانی پالمبانگ و جاکارتا در اندونزی برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=5246

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.