15
ستاره ای فراتر از ستاره

به مناسبت تولد الناز قاسمی | هرگز تسلیم نشو

  • کد خبر : 52461
  • 23 دی 1399 - 21:47
به مناسبت تولد الناز قاسمی | هرگز تسلیم نشو
الناز قاسمی بازیکن اثربخش هندبال زنان ایران امروز ۲۵ ساله شد. بازیکنی با ثبات و در مسیری پر فراز و نشیب.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس رسانه دختران قهرمان ایران، الناز قاسمی نزد اهالی هندبال چهره‌ای محبوب است. او امروز ۲۵ ساله شد و پس از سال‌ها حضور در سطح اول هندبال ایران همچنان لایق عنوان ستاره است.

دوران حرفه ای بازیکن قمی پر فراز و نشیب بوده است. او از صفر شروع کرد، بازی در دسته دوم و اول را تجربه کرد، به تیم ملی رسید، در لیگ برتر قهرمان شد، از یک مصدومیت طولانی با موفقیت عبور کرد و اکنون بخشی از پروژه قهرمانی سپاهان در لیگ برتر است.

در دورانی که هدف پویان جوان، تیم شاخص قمی ها در لیگ برتر حضور داشت او کاپیتان تیمی بود که مهره های ارزشمندی را به هندبال ایران معرفی کرد او در هدف پویان، شخصیتی فراتر از یک بازیکن یا یک کاپیتان داشت.

او در نفت گاز گچساران نایب قهرمان لیگ شد، برای شهید چمران لارستان بازی کرد و سپس جام را با اشتاد سازه بالای سر برد و حالا در کنار سایر ستارگان سپاهان یکی از مهره‌های کلیدی طلایی پوشان به شمار می رود.

در شهریور 97 او در مسابقات امیدهای کشور در اصفهان دچار پارگی رباط صلیبی شد. اتفاقی که ممکن بود او را در سراشیبی یک وداع زودهنگام و ناگزیر قرار دهد. در نتیجه او نتوانست چمران لارستان را در لیگ 97 همراهی کند و در مسابقات قهرمانی آسیا در کوماموتوی ژاپن نیز غایب بود.

با این وجود او بازگشت و تلاش جدیدی آغاز کرد.  آنچه باعث میشود الناز قاسمی را چهره ویژه در هندبال ایران بدانیم نه توانایی‌های فنی غیر قابل انکار او که اخلاق و شخصیتی است که از آغاز ظهورش در هندبال ایران به نمایش گذاشته است.

ماندگارترین تصاویر از او همراهی تیم ملی در قهرمانی آسیا در کره جنوبی و البته دورانی است که برای اولین بار با پیراهن بنفش تیم قدیمی هدف پویان جوان قم در لیگ ظاهر شد. شماره ۷ که بی هیاهو، نجیب و متعصب مایه فخر هندبال ایران است. قدمش استوار.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=52461

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.