نخستین شکست شاملی کازرون در لیگ هندبال بانوان رقم خورد | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
14
اشتاد سازه به رکورد تیم بی‌شکست پایان داد

نخستین شکست شاملی کازرون در لیگ هندبال بانوان رقم خورد

  • کد خبر : 52479
  • 24 دی 1399 - 15:28
نخستین شکست شاملی کازرون در لیگ هندبال بانوان رقم خورد
با پیروزی تیم اشتاد سازه مشهد برابر شهید شاملی کازرون در لیگ برتر هندبال بانوان رکورد شکست ناپذیری تیم شهید شاملی کازرون در این فصل به خط پایان خود رسید.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ در ادامه دور دوم رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور امروز دیدار حساس تیم‌های شهید شاملی کازرون و اشتاد سازه مشهد با برد نماینده خراسان رضوی پایان یافت.

در این مسابقه که از گروه دوم مرحله دوم لیگ برتر در تالار هندبال مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد تیم اشتاد سازه مشهد موفق شد در یک بازی مهیج و دیدنی 23 بر 20 حریف خود را شکست دهد.

مدافع عنوان قهرمانی که در نخستین جدال خود در این مرحله از سد ذوب آهن عبور کرده بود با این برد در صدر، بی رقیب ماند و احتمالاً به عنوان تیم اول به کار خود در این گروه پایان می‌دهد.

همچنین روند شکست ناپذیری تیم شهید شاملی کازرون امروز خاتمه یافت. تیمی که در مرحله اول به هیچ تیمی نباخته بود امروز سرانجام تسلیم شد و عیار واقعی این تیم در مصاف با مدعیان جدی قهرمانی به بوته آزمایش گذاشته شد.

این شکست برای شهید شاملی کازرون به منزله درسی برای روزهای سرنوشت ساز آینده است. آن‌ها این فرصت را دارند که داده‌های این بازی را جمع آوری کنند و برای جبران دوباره به میدان بیایند.

از سوی دیگر اشتاد سازه که شکست برابر سپاهان در مشهد را فراموش کرده تیم سرسخت همیشگی است. صد حیف که مصاف‌های خونین آینده اشتاد سازه با رقبا را نمی‌توان از نزدیک تماشا کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=52479

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.