15
در لیگ برتر بسکتبال بانوان؛

جوانان سپهرداد برابر کنکو از شکست، پیروزی ساختند

  • کد خبر : 52830
  • 25 دی 1399 - 16:44
جوانان سپهرداد برابر کنکو از شکست، پیروزی ساختند
در یک بازی دراماتیک از دور برگشت مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال بانوان سپهرداد تهران موفق شد در مصاف با کنکو، بازی باخته را به سود خود تغییر دهد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ در ادامه دیدارهای لیگ برتر بسکتبال بانوان از گروه دوم و از دور برگشت در تهران، تیم سپهرداد تهران در یک بازی تماشایی و نزدیک، 75 بر 72 تیم کنکو تهران را شکست داد.

در این مسابقه، سپهرداد در کوارتر اول، تیم برتر میدان بود و 23 بر 12 برنده به کوارتر دوم رفت اما در کوارتر دوم ورق برگشت و بازی پراشتباه سپهرداد و در مقابل نمایش کم نقص کنکو سبب شد کنکو 22 بر 9 این کوارتر را ببرد و در مجموع نیمه نخست را با پیروزی 34 بر 32 پشت سر بگذارد.

همان طور که پیش بینی می‌شد نبرد دو تیم در نیمه دوم آبستن حوادث بسیاری بود. در کوارتر سوم در حالی که هیچ یک از دو تیم قصد پاپس کشیدن نداشتند کنکو 18 بر 17 پیروز شد و با برتری 3 پوئن، قدم به آخرین کوارتر گذاشت.

در رالی کوارتر چهارم، عزم راسخ شاگردان فرزانه جمامی نوح کار کنکو را دشوار کرد و در شرایطی که بازی در فاصله 49 ثانیه به پایان، با پرتاب پنالتی سمانه هرچگانی 72 – 71 به سود کنکو پیش می‌رفت اما سپهرداد بازی را به سود خود برگرداند.

یک پرتاب دو امتیازی از هانا بیدار در فاصله 42 ثانیه به پایان، سپهرداد را پیش انداخت و در حالی که کنکو به یک پرتاب برای جبران نیاز داشت، در فاصله 26 ثانیه‌ای زهرا عباس نژاد 2 امتیاز دیگر برای سپهرداد به دست آورد و برتری 75-72 تا پایان استوار ماند.

آخرین شانس کنکو برای نباختن در این بازی پرتاب 3 امتیازی ثنا فراهانی در فاصله 15 ثانیه به پایان بود که ناکام ماند. بدین ترتیب این رقابت دیدنی با برتری سپهرداد به پایان رسید.

غزل ملکی بازیکن کنکو در این بازی با کسب 21 امتیاز و 25 ریباند به همراه 4 توپ ربایی و 2 بلاک شات، دبل دبل کرد و روزی فوق العاده داشت گرچه نتوانست مانع از شکست کنکو شود.

البته فاطمه قبادی دیگر بازیکن کنکو نیز در این بازی توانست 21 امتیاز به دست بیاورد. در ترکیب سپهرداد نیز، زهرا عباس نژاد 21 امتیاز کسب کرد و برای دبل دبل، یک ریباند کم آورد.

او با 9 توپ ربایی روز زیبای خود را در این مسابقه کامل کرد. مریم شیرازی نیز با 18 امتیاز و 6 توپ ربایی و البته هانا بیدار ستاره همیشگی و جوان سپهرداد خوب‌های تیم پیروز میدان بودند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=52830

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.