پالایش نفت آبادان با شکست شهرداری قزوین به صدر رسید | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
14
در لیگ برتر بسکتبال بانوان؛

پالایش نفت آبادان با شکست شهرداری قزوین به صدر رسید

  • کد خبر : 52834
  • 25 دی 1399 - 18:44
پالایش نفت آبادان با شکست شهرداری قزوین به صدر رسید
در ادامه لیگ برتر بسکتبال بانوان تیم پالایش نفت آبادان با شکست شهرداری قزوین و حفظ روند شکست ناپذیری خود به صدر جدول صعود کرد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز در تهران ادامه یافت و در مهم‌ترین بازی امروز از گروه دوم تیم پالایش نفت آبادان در مصاف با تیم شهرداری قزوین 71 بر 61 به پیروزی رسید.

در این مسابقه، شهرداری قزوین عنان کار را در کوارتر سوم از دست داد و همین غفلت سبب شد نمایش خوب آن‌ها در 3 کوارتر دیگر بی‌ثمر شود و امتیاز پیروزی این بازی به تیم باتجربه‌تر برسد.

در کوارتر نخست، تلاش دو تیم با تساوی 17 بر 17 همراه بود و در کوارتر دوم آبادان در رقابتی تنگاتنگ 14 بر 13 به پیروزی رسید و میلی متری، نیمه نخست را با برد به پایان رسید.

در نیمه دوم، نقطه عطف بازی شکل گرفت. شهرداری قزوین در کوارتر سوم کنترل بازی را از دست داد و پالایش نفت آبادان از کوارتر پراشتباه قزوینی‌ها نهایت بهره را برد و 27 بر 15 به برتری رسید.

بیداری شهرداری قزوین در کوارتر چهارم سبب شد این تیم 16 بر 13 برنده کوارتر پایانی باشد اما برای بازگشت، دیر شده بود و قزوین در روز درخشان دیگری از فاطمه آقازادگان ستاره جوان خود که یک تنه 33 امتیاز کسب کرد، بازنده میدان بود.

در ترکیب تیم پالایش نفت آبادان، نقش فائزه شهریاری غیرقابل انکار بود. او در 35 دقیقه حضورش در میدان با کسب 16 امتیاز، 6 ریباند و 6 پاس منجر به گل کمک بزرگی برای آبادان بود.

شیدا شجاعی مهره جوان نفت نیز در این بازی 21 امتیاز کسب کرد و سهم فرزانه فروتن فرد از پوئن های تیمش، 11 امتیاز بود. مهسا تقی زاده نیز در آمار توپ ربایی نفر اول بود. او 7 بار موفق به توپ ربایی شد.

تقی زاده به همراه آناهیس خداوردیان، فرزانه فروتن فرد، کاپیتان الناز سیاهی و فائزه شهریاری ترکیب اول آبادان را تشکیل دادند. شیدا شجاعی 34 دقیقه برای آبادان بازی کرد و زهرا حق جو نیز در جریان بازی به کمک تیمش رفت.

افسانه حسن نایبی نیز شهرداری قزوین را با ترکیب اولیه فاطمه آقازادگان، روژانو محمودی، مطهره کشفی، رقیه نجفی و دوونا استل به میدان فرستاد و از محدثه قسمی و زینب غفاری نیز در دقایق پرشماری از بازی استفاده کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=52834

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.