12
اولین نشست خبری لیگ برتر فوتسال بانوان

کاهش میانگین سنی مشهدی‌ها | شریف: کرونا فینال سال قبل را از ما گرفت

  • کد خبر : 52875
  • 25 دی 1399 - 19:50
کاهش میانگین سنی مشهدی‌ها | شریف: کرونا فینال سال قبل را از ما گرفت
فاطمه شریف سرمربی تیم فوتسال هیئت خراسان رضوی امروز در نخستین نشست خبری تاریخ لیگ برتر فوتسال بانوان حاضر شد و به توضیحات پیرامون دیدار تیمش برابر تیم تازه وارد کیمیای اسفراین پرداخت.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛  فاطمه شریف در نشست خبری پیش از دیدار تیم های هیئت فوتبال خراسان رضوی و کیمیای اسفراین در نخستین هفته لیگ برتر فوتسال بانوان اظهار کرد: بسیار خوشحالم که پس از مدت‌ها با هم‌اندیشی سازمان لیگ برتر فوتسال این مسابقات دوباره راه اندازی شد. کار کمی سخت و کرونا هنوز همراه ما است اما با توجه به اینکه رشته‌هایی مانند بسکتبال و والیبال لیگ‌هایشان شروع شده و برخی از آن‌ها به انتهای لیگ هم رسیده است، خوشحالم که لیگ برتر فوتسال بانوان هم از این هفته شروع می‌شود.

سرمربی تیم فوتسال هیئت خراسان رضوی  بیان کرد: در هفته‌های آغازین لیگ هر نتیجه‌ای ممکن است رقم بخورد و ما با سال‌ها حضور در لیگ برتر به این نتیجه رسیدیم. تیم کیمیای اسفراین تیمی است که به عنوان قهرمان لیگ دسته یک، وارد لیگ برتر شده و مطمئن هستم حرف‌هایی برای گفتن دارد و تیم دست و پا بسته‌ای نیست. ممکن است در ابتدای لیگ تیم‌ها ها به سطح خوبی از لحاظ آمادگی نرسیده باشند این را به بازیکنان گوشزد کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه فصل قبل ویروس کرونا تیم ما را اذیت کرد، ادامه داد: با توجه به اینکه متاسفانه فصل قبل کرونا باعث شد که ما به فینال نرسیم، خوشبختانه تست کرونای تمام بازیکنان منفی بود و اکنون همه آماده‌ بازی هستند.

فاطمه شریف در پاسخ به سوالی مبنی بر آماده نبودن دو تیم و نامعلوم بودن شرایطشان، تأکید کرد: ما اگر ادعای حرفه‌ای بودن لیگ را داریم نباید این اتفاقات را در لیگ شاهد باشیم، وقتی برای تیم ها زمان تعیین می‌شود، باید آن فرصت، فرصت آخر باشد و نباید تمدید شود.

سر مربی نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر فوتسال زنان اذعان کرد: طبق اطلاعی که تا این لحظه دارم تیم پارس‌آرای شیراز در لیگ حضور ندارد و تیم سوم لیگ دسته یک؛ فرمان ملارد کرج، جایگزین این تیم شده و تیم شهروند ساری که کارهای خود را برای حضور در لیگ انجام داده بازی فردایش مقابل سایپا به تعویق افتاد و دلیلش را نمی‌دانم. امیدوارم که در این فصل این اتفاقات نیافتد که تیمی در میانه‌ راه انصراف دهد. ما فصل پیش از این موضوع متضرر شدیم.

سرمربی تیم فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی، در رابطه با هدف تیم خود در لیگ جاری عنوان کرد: هر تیمی که در لیگ برتر حضور پیدا می‌کند قصد قهرمانی دارد و ما هم تیم خوبی داریم. با توجه به اینکه نسبت به فصل گذشته میانگین سنی تیممان را پایین‌تر آورده‌ایم سعی کردیم بیشتر از بازیکنان بومی استفاده کنیم. تمام تلاشمان را می‌کنیم که جزء چهار تیم پایانی باشیم و پس از آن هدف ما این است که مقامی بهتر از مقام فصل قبل کسب کنیم و یک پای فینال باشیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=52875

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.