16
لیگ برتر بدمینتون بانوان

غیرمنتظره در تبریز | ثریا آقایی مصدوم شد؛ میلاد تبریز باخت

  • کد خبر : 52882
  • 25 دی 1399 - 21:19
غیرمنتظره در تبریز | ثریا آقایی مصدوم شد؛ میلاد تبریز باخت
در هفته نهم لیگ برتر بدمینتون، نوار پیروزی‌های پیاپی میلاد تبریز قطع شد. اتفاق غیرمنتظره، آسیب دیدگی ثریا آقایی بود که به شکست میزبان انجامید.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ در مهم‌ترین بازی نیم فصل دوم لیگ برتر بدمینتون بانوان امروز در تبریز، تیم میلاد تبریز در خانه 3 بر 2 برابر تیم آکادمی ایران زمین تهران شکست خورد.

شکست تیم صدرنشین میلاد تبریز به معنای پایان روند شکست ناپذیری این تیم است گرچه میلاد تبریز با این شکست نیز کماکان صدرنشین است و با پیروزی در بازی آینده خود در شاهرود می‌تواند قهرمانی خود را جشن بگیرد.

اتفاق غیرمنتظره در تبریز در مسابقه انفرادی اول رخ داد جایی که ثریا آقایی شاخص‌ترین چهره بدمینتون زنان ایران به مصاف یگانه تفریشی از تیم آکادمی ایران زمین رفت و در حالی که مسابقه در گیم اول 16 بر 15 به سود تفریشی در جریان بود زانوی ثریا آقایی آسیب دید و او نتوانست به بازی ادامه دهد.

بدین ترتیب مسابقه او برابر نماینده تیم ایران زمین ناتمام ماند و امتیاز پیروزی این مسابقه به تیم ایران زمین اختصاص یافت.

میلاد تبریز با از دست دادن آقایی، هم مسابقه انفرادی اول را که از پیش روی آن حساب باز کرده بود از دست داد و هم نتوانست از ثریا آقایی در مسابقه دوبل استفاده کند.. ثریا آقایی قرار بود در دوبل اول، همراه با نسیم صفایی مسابقه دهد اما امتیاز برد این بازی نیز بدون این که برگزار شود به تیم تهرانی اختصاص یافت.

در مسابقه انفرادی دوم، رومینا تاجیک از تیم میلاد تبریز با امتیازات 21 بر 14 و 21 بر 13 برابر نرگس افشاری از ایران زمین پیروز شد.

در مسابقه دوبل دوم، اوج حساسیت برای دو تیم بود به طوری که شکست میلاد به معنای از دست دادن تمام بازی بود. در یک بازی تماشایی، مولود اسماعیلی و ساره امینیان ابتدا 21 بر 16 تیم دوبل میلاد متشکل از فاطمه بابایی و فاطمه مونس خواه را شکست دادند.

در گیم دوم بابایی و مونس خواه 21 بر 10 پیروز شدند و کار به گیم سوم و تعیین کننده کشید. در این گیم، در حالی که طرفین، شانه به شانه پیش می‌رفتند برتری 21 بر 19 به تیم ایران زمین رسید و بدین ترتیب شکست میلاد در این بازی مسجل شد.

در رقابت انفرادی سوم، برتری 2 بر صفر نسیم صفایی از میلاد برابر نازنین زمانی از ایران زمین با امتیازات مشابه 21 بر 17 بار شکست میلاد را کم کرد.

میلاد تبریز اکنون در حالی همچنان صدر را در اختیار دارد که در جدول یک امتیاز بیشتر از ایران زمین دارد و نگران وضعیت ثریا آقایی برای مسابقه هفته پایانی در شاهرود است جایی که در انتظار بالا بردن جام قهرمانی است.

ایران زمین برای کسب این پیروزی، آشکارا خوش اقبال بود. بعید به نظر می‌رسد این پیروزی در جنگی تقریباً نابرابر به آن‌ها چسبیده باشد اما در هر حال ایران زمین برای این پیروزی جنگید و از اتفاقات به سود خود استفاده کرد تا هفته پایانی را جذاب کند.
لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=52882

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.