13
در هفته اول لیگ برتر فوتسال بانوان روی داد؛

پیروزی مس کرمان برابر پویندگان با هت تریک کریمی نسب

  • کد خبر : 52953
  • 26 دی 1399 - 14:16
پیروزی مس کرمان برابر پویندگان با هت تریک کریمی نسب
مس کرمان در نخستین دیدار خود در فصل جدید لیگ برتر فوتسال بانوان در شیراز میزبانش پویندگان را شکست داد. مس کرمان، دیگر نام دختران کویر، اسم آشنای سال های گذشته را با خود ندارد.

به گزارش “آی دبلیو اسپپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ فصل جدید لیگ برتر فوتسال بانوان امروز گشایش یافت و مس کرمان که پیش تر با نام دختران کویر شناخته می شد در شیراز 3 امتیاز را به دست آورد.

مس کرمان امروز در دیداری خارج از خانه برابر پویندگان صنعت فجر شیراز به برتری 4 بر یک رسید.  در دیداری که از همان ابتدا مسی‌های کرمان در خانه حریف نبض بازی را در دست داشتند، مهسا محمدی برای این تیم گلزنی کرد.

در ادامه نرجس کریمی‌ نسب بازیکن ارزشمند مس کرمان نیز موفق به هتریک شد تا شاگردان سعیده ایرانمنش خیال خود را بابت پیروزی در این دیدار آسوده کنند.

در دقایق پایانی این بازی فشارهای پویندگان کارساز نبود و جز یک گل برای آن‌ها ارمغان دیگری به همراه نداشت. از نکات قابل توجه نماینده استان کرمان در این فصل، حذف پیشوند دختران‌کویر از ابتدای نام این تیم است و آنها با توجه به حواشی بوجود آمده در فصل گذشته، تنها با نام مس کرمان در لیگ امسال حاضر شده‌اند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=52953

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.