18
در لیگ برتر بسکتبال بانوان رقم خورد

هشتمین پیروزی پیاپی پالایش نفت آبادان با عبور از گرگان

  • کد خبر : 52960
  • 26 دی 1399 - 15:27
هشتمین پیروزی پیاپی پالایش نفت آبادان با عبور از گرگان
پالایش نفت آبادان به لطف درخشش مهسا تقی زاده، آناهیس خداوردیان و فائزه شهریاری هشتمین پیروزی پیاپی در لیگ برتر بسکتبال بانوان را به دست آورد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ مسابقات دور برگشت مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز در گروه دوم در تهران دنبال شد و پالایش نفت آبادان به صدرنشینی خود تداوم بخشید.

تیم تحت هدایت شایسته متشرعی امروز در جدال برابر تیم بانوان شهر گرگان با امتیاز 67 بر 53 پیروز شد. این برتری در کوارتر اول با حساب 18 بر 11 و در کوارتر دوم با پیروزی 17 بر 10 شکل گرفت.

در نیمه دوم، نفتی‌ها کوارتر سوم را 20 بر 16 به سود خود پایان دادند و تنها در کوارتر چهارم بود که برتری 16 بر 12 از آن گرگان شد.

متشرعی امروز نفت را با ترکیب اولیه آناهیس خداوردیان، مهسا تقی زاده، مهلا طاهری، کاپیتان الناز سیاهی و زهرا حق جو به میدان فرستاد و از نیمکت پر و پیمان خود در خلال بازی استفاده کرد.

فائزه شهریاری مهره مهم آبادانی ها به همراه فرزانه فروتن فرد و شیدا شجاعی ترکیب نفت را تکمیل کردند و همچنین ترنم شاهین زاده، ایلناز مظهری، مریم پورخلف و ریحانه داوودی دقایقی به میدان رفتند.

آناهیس خداوردیان در این بازی 14 پوئن کسب کرد، مهسا تقی زاده 12 پوئن، 7 ریباند و 4 توپ ربایی ثبت کرد، فائزه شهریاری با 13 و فرزانه فروتن فرد با 12 امتیاز به کار خود در این بازی پایان دادند.

در تیم بانوان شهر گرگان، مونس علی پناه با 15 امتیاز و 13 ریباند، دبل دبل کرد و زهرا سوخته سرایی و پریسا کرمی به ترتیب با کسب 13 و 11 امتیاز برای تیمشان مثمر ثمر بودند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=52960

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.