13
در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان رخ داد

پیروزی امیدبخش وچان کردستان با گلزنی زهرا قنبری

  • کد خبر : 52977
  • 26 دی 1399 - 18:03
پیروزی امیدبخش وچان کردستان با گلزنی زهرا قنبری
دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان با کاهش فاصله وچان کردستان با صدر جدول گروه دوم همراه بود. موفقیتی که با گلزنی زهرا قنبری به دست آمد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز برگزار شد و در یکی از بازی‌های گروه دوم در بوشهر، تیم سارگل این شهر با 2 گل مغلوب وچان کردستان شد.

وچان که در این فصل جاه طلبی‌های خاص خود را دارد در این بازی توسط زهرا قنبری مهاجم تازه وارد خود به 2 گل رسید و همین گل‌ها برای کسب پنجمین پیروزی در هفتمین بازی فصل کافی بود.

وچان کردستان به لطف توقف تیم شهرداری سیرجان در ایلام، فاصله‌اش با صدر جدول گروه دوم را به 3 امتیاز رساند. وچان در 3 بازی باقی مانده از مرحله گروهی فرصت جبران این فاصله را به دست می‌آورد.

از سوی دیگر تیم سارگل بوشهر که پیش از این با شکست ملوان در انزلی شگفتی ساز شده بود در برابر توان و تجربه وچان یارای مقابله را نداشت. آن‌ها با این شکست همچنان تیم ماقبل آخر جدول 6 تیمی گروه 2 هستند.

لیگ برتر فوتبال بانوان در ۲ گروه ۵ و ۶ تیمی در جریان است و تیم وچان کردستان در گروه 2 علاوه بر سارگل بوشهر با تیم‌های ملوان انزلی، شهرداری سیرجان، پالایش گاز ایلام و قشقایی شیراز همگروه است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=52977

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.