15
در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان

ملوان انزلی با 7 گل قشقایی شیراز را در هم کوبید

  • کد خبر : 52987
  • 26 دی 1399 - 18:20
ملوان انزلی با 7 گل قشقایی شیراز را در هم کوبید
در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال زنان ملوان انزلی با 7 گل قشقایی شیراز را در هم کوبید و شکست دیگری به تیم قعرنشین گروه دوم تحمیل کرد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز برگزار شد و تیم ملوان انزلی 7 بر صفر برابر تیم قشقایی شیراز پیروز شد.

در این بازی که افسانه اقبال برای تیم تحت هدایت معصومه جهانچی هت تریک کرد و صفورا جعفری بازیکن ارزشمند این فصل انزلی چی ها دو بار دروازه قشقایی را فرو ریخت.

پگاه نوری و هاجر شاه ملک پور دیگر گلزنی قوی سپید در بازی امروز برابر قشقایی شیراز بودند. این بازی در شیراز برگزار شد.

ملوان با این برد 9 امتیازی شد و در رده سوم جدول 6 تیمی گروه دوم لیگ برتر فوتبال بانوان قرار گرفت البته موقعیت ملوان توسط تیم 8 امتیازی پالایش گاز ایلام که یک بازی کمتر از ملوان نیز دارد تهدید می‌شود.

قشقایی شیراز نیز ششمین شکست در ششمین بازی را پذیرا شد و آمار گل‌های خورده این تیم به عدد 42 رسید. قشقایی تنها تیم لیگ برتر فوتبال زنان است که از ابتدای فصل هنوز گلی به ثمر نرسانده است.

لیگ برتر فوتبال بانوان در ۲ گروه ۵ و ۶ تیمی در جریان است و تیم ملوان بندر انزلی در گروه 2 علاوه بر قشقایی شیراز با تیم‌های سارگل بوشهر، شهرداری سیرجان، پالایش گاز ایلام و وچان کردستان همگروه است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=52987

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.