17
در لیگ برتر بسکتبال بانوان رقم خورد؛

پیروزی قاطع شهرداری قزوین برابر سپهرداد | سربلندی بانوی آبی پوش

  • کد خبر : 52991
  • 26 دی 1399 - 18:42
پیروزی قاطع شهرداری قزوین برابر سپهرداد | سربلندی بانوی آبی پوش
لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز با پیروزی قاطع شهرداری قزوین برابر سپهرداد با درخشش فاطمه آقازادگان همراه بود. آقازادگان در مجموع 2 بازی دیروز و امروز، 60 امتیاز کسب کرده است.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ دور برگشت لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز در تهران دنبال شد و در آخرین بازی روز جمعه از گروه دوم، تیم شهرداری قزوین برابر سپهرداد تهران پیروز شد.

در این بازی شاگردان افسانه حسن نایبی در تیم شهرداری قزوین 79 بر 58 حریف خود را شکست دادند. قزوین در کوارتر اول 21 بر 7 و در کوارتر دوم 25 بر 12 و در کوارتر چهارم 21 بر 18 به پیروزی رسید و در کوارتر سوم 21 بر 12 نتیجه را واگذار کرد.

همانند بازی‌های قبلی تیم شهرداری قزوین، فاطمه آقازادگان بازیکن شوتینگ گارد این تیم ستاره بی چون و چرای تیمش بود و یک تنه 27 امتیاز به دست آورد. او و کاپیتان روژانو محمودی در تمام مدت بازی در زمین بودند.

ایوونا استل نیز برای شهرداری قزوین دبل دبل کرد. او در 21 دقیقه حضور در میدان 14 امتیاز کسب کرد، 18 ریباند داشت و یک توپ ربایی و 2 بلاک شات ثبت کرد.

زهرا عباس نژاد بازیکن گارد رأس تیم سپهرداد نیز دیگر بازیکنی بود که در این بازی دبل دبل کرد. او در 37 دقیقه حضور در زمین مسابقه 14 امتیاز و 11 ریباند ثبت کرد و 4 توپ ربایی و 5 پاس منجر به گل نیز داشت.

زهرا غلامی نیز با کسب 16 امتیاز، بیشترین امتیاز را در میان بازیکنان تیم جوان سپهرداد از آن خود کرد.

فرزانه جمامی نوح در این مسابقه از ترکیب اولیه هانا بیدار، مریم شیرازی، زهرا عباس نژاد، زهرا غلامی و زهرا منافی استفاده کرد و سروناز احمدی، تیام پروینی و زهرا بابایی را به ترکیب تیمش اضافه کرد. همچنین آیلین حیدری و هستی تجسمی دقایقی برای سپهرداد به میدان رفتند.

برای تیم شهرداری قزوین نیز، فاطمه آقازادگان، روژانو محمودی، سارا اللهیار، مطهره کشفی و رقیه نجفی در استارت بازی وارد زمین شدند و ایوونا استل و محدثه قسمی به ترکیب تیم اضافه شدند. افسانه حسن نایبی همچنین دقایقی از وجود زینب غفاری، ریحانه برزگری و ژینا محمودی استفاده کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=52991

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.