20
هفته اول لیگ برتر فوتسال بانوان

هیات خراسان رضوی ۱۰ کیمیای اسفراین ۳ | آتش بازی تازه وارد

  • کد خبر : 53000
  • 26 دی 1399 - 19:07
هیات خراسان رضوی ۱۰ کیمیای اسفراین ۳ | آتش بازی تازه وارد
تیم فوتسال هیات خراسان رضوی در نخستین بازی‌اش در لیگ برتر فوتسال 99 با درخشش بازیکن تازه واردش توانست قهرمان لیگ یک را با نتیجه ۱۰ بر۳ شکست دهد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ در هفته نخست لیگ برتر فوتسال بانوان کیمیای اسفراین قهرمان لیگ یک مقابل هیات فوتبال خراسان رضوی صف آرایی کرد اما برابر تیم قدرتمند مشهدی کاری پیش نبرد.

در ابتدای بازی این تیم کیمیا اسفراین بود که توانست به گلی زود هنگام دست یابد اما دقایقی از دریافت گل میزبان نگذشته بود که این تیم توانست گل تساوی را به ثمر برساند.

در نیمه اول بازی تیم کیمیا بدون استرس و مسلط به بازی توانست در قد و قواره قهرمان لیگ یک خود را نشان دهد هرچند شاکله تیم بعد از دریافت گل دو و سوم از هم پاشید و خستگی اجازه نداد عملکرد خوب دقایق ابتدایی بازی تکرار شود.

فاطمه حسینی (5 گل) مریم سلیمان پور (2 گل) سارا شیربیگی، مهسا ایرانمنش، فاطمه ارژنگی برای خراسان رضوی و آمنه یزدانی، فاطمه جعفری، شیرین صفار برای کیمیای اسفراین گلزنی کردند.

فاطمه حسینی بازیکن تازه وارد تیم هیات خراسان رضوی در این بازی با به ثمر رساندن 5 گل عملکردی خیره کننده داشت. سارا شیربیگی نیز که به تازگی از بند مصدومیت رها شده، بازگشتنش را با یک گل جشن گرفت و انتظار می‌رود شاهد اوج گیری تدریجی او باشیم.

نمایش تیم کیمیای اسفراین نشان داد کیمیای کم تجربه در ادامه راه لیگ برتر فوتسال زنان، قطعاً تیم دست و پا بسته‌ای برای رقبای خود نخواهد بود.

شاگردان زهرا حاتمی با کمی تجربه می‌توانند در آینده توانایی‌های خود را بیشتر به تصویر بکشند. در مقابل شاگردان جوان شریف نشان دادند مشروط بر آماده شدن سارا شیربیگی، تیم شگفت‌انگیز و مدعی لیگ خواهند بود.

ترکیبی از جوانان و با تجربه‌ها در کنار کاپیتان فاطمه ارژنگی که به خانه خود بازگشته چهره‌ای مقتدر از تیم هیات خراسان رضوی ساخته است. ارژنگی بازوبند را از مریم رضاپور که حالا به کادر فنی تیم اضافه شده به امانت گرفته است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=53000

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.