18
در لیگ برتر والیبال بانوان

ذوب آهن سومین شکست پیاپی را به شهرداری قزوین تحمیل کرد

  • کد خبر : 53059
  • 27 دی 1399 - 16:07
ذوب آهن سومین شکست پیاپی را به شهرداری قزوین تحمیل کرد
در ادامه دیدارهای مرحله نهایی لیگ برتر والیبال بانوان تیم ذوب آهن اصفهان برابر شهرداری قزوین به پیروزی سه بر صفر دست یافت.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ مرحله نهایی لیگ برتر والیبال بانوان امروز در سالن فدراسیون والیبال ادامه پیدا کرد و در اولین مسابقه روز شنبه تیم ذوب آهن اصفهان در سه ست پیاپی از سد تیم شهرداری قزوین عبور کرد.

در این بازی تیم ذوب آهن اصفهان در ست نخست توانست ۲۵ بر ۲۰ حریف خود را از پیش رو بردارد و با پیروزی ۲۵ بر ۱۶ در ست دوم یک گام دیگر به برتری در این بازی نزدیک شد.

تلاش شهرداری قزوین برای بازگشت در ست سوم نیز ناکام ماند و شاگردان فریبا صادقی در این ست نیز ۲۵ بر ۲۰ صاحب برتری شدند و در نهایت با پیروزی قاطع ۳ بر صفر، دومین برد در مرحله نهایی لیگ برتر را به دست آوردند.

این نتیجه به منزله سومین شکست پیاپی برای تیم شهرداری قزوین در مرحله نهایی است. شاگردان اکرم قهرمانی که در مرحله اول نمایش قابل توجهی ارائه کرده بودند در این مرحله عمل کرده موفقی نداشتند و در سه بازی از ۶ بازی مرحله نهایی دست خالی میدان را ترک کردند.

شهرداری قزوین و ذوب آهن سه بازی دیگر تا پایان لیگ برتر والیبال در پیش دارند و این درحالی است که سایپا و پیکان دیگر تیم‌های حاضر در این مرحله هستند. به نظر می‌رسد مصاف ذوب آهن برابر تیم‌های پیکان و سایپا در ادامه این مرحله نقش مهمی در تعیین قهرمان لیگ برتر والیبال بانوان در فصل ۹۹ خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=53059

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.