16
لیگ برتر والیبال بانوان

سایپا جدال خودروسازان را به سود خود پایان داد | وضعیت تهران : نارنجی

  • کد خبر : 53076
  • 27 دی 1399 - 19:52
سایپا جدال خودروسازان را به سود خود پایان داد | وضعیت تهران : نارنجی
در ادامه دیدارهای مرحله نهایی لیگ برتر والیبال بانوان امروز دربی تهران میان خودروسازان با برتری سایپا برابر پیکان به پایان رسید.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ مرحله نهایی لیگ برتر والیبال بانوان امروز در سالن فدراسیون والیبال در تهران پیگیری شد و در مهم‌ترین مسابقه امروز دربی تهران بین سایپا و پیکان با برتری 3 بر یک نارنجی پوشان تهرانی به انتها رسید.

سایپا و پیکان در دیداری حساس در حالی برابر هم صف‌آرایی کردند که هر دو تیم برای دنبال کردن هدف خود در راه کسب عنوان قهرمانی نیازمند پیروزی در این بازی بودند اما سایپا به لطف تجربه بالای بازیکنان خود توانست از این بازی سربلند بیرون آید.

تیم مریم هاشمی در ست اول موفق شد حریف خود را ۲۵ بر 17 شکست دهد اما در ست دوم بود که شاگردان میترا شعبانیان در پیکان به خود آمدند و توانستند با پیروزی ۲۵ بر ۲3 امید خود را برای بازگشت و پیروزی زنده کنند.

در ست سوم اما سایپا دوباره عنان کار را در اختیار گرفت و به لطف ستارگان خود جریان بازی را در اختیار گرفت و 25 بر 14، تیم خسته پیکان را شکست داد.

در ست چهارم، خستگی پیکان نمود بیشتری پیدا کرد به طوری که سایپا دریان ست کار سختی در پیش نداشت و این ست را 25 بر 15 به سود خود پایان داد و فاتح نهایی بازی شد.

بدین ترتیب سایپا صاحب سومین برد پیاپی در مرحله نهایی شد و پیکان دومین شکست در سومین مسابقه خود را تجربه کرد.  به نظر می‌رسد ذوب‌آهن جدی‌ترین حریف سایپا در راه کسب جام قهرمانی امسال است.

گرچه در بازی رفت سایپا و ذوب آهن در مرحله نهایی، این سایپا بود که توانست ذوب آهن را شکست دهد اما جدال سایپا و ذوب آهن در دور برگشت مرحله نهایی تعیین کننده قهرمان لیگ ۹۹ خواهد بود.

لیگ برتر والیبال امسال جذابیت‌های بیشتر از همیشه دارد و پیکان و شهرداری قزوین با وجود اینکه نتوانستند در مرحله نهایی برای قهرمانی، کیفیت لازم را ارائه کنند اما تیم‌هایی محترم و سرسخت بودند.

لیگ برتر والیبال بانوان یک دوره دیگر در مرحله نهایی ادامه پیدا خواهد کرد و هر چهار تیم نقش مهمی در تعیین سرنوشت نهایی جام خواهند داشت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=53076

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.