21
به مناسبت ۳۴ سالگی سنگربان تیم ملی

فرزانه توسلی ؛ ماندگاری در اذهان به سبک عقاب

  • کد خبر : 53161
  • 29 دی 1399 - 22:55
فرزانه توسلی ؛ ماندگاری در اذهان به سبک عقاب
فرزانه توسلی دروازه بان تیم ملی فوتسال ایران ۳۴ ساله شد. چهره محبوب، دروازه بانی بزرگ برای تاریخ فوتسال زنان ایران محسوب می‌شود اما او فراتر از یک دروازه بان است.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ چهره‌های مهم ورزشی و ماندگار در اذهان، در این مورد با هم مشترکند که همگی آنها فراتر از یک ورزشکار هستند.

فرزانه توسلی دروازه بان تیم ملی فوتسال یکی از محبوب‌ترین چهره‌های فوتسالی کشور به شمار می‌رود اما این محبوبیت نه به خاطر کسب دو قهرمانی پیاپی با تیم ملی فوتسال بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا و نه خاطره موفقیت‌های فردی در لیگ داخلی یا تیم ملی، بلکه به دلیل شخصیتی دوست داشتنی بی حاشیه و الهام بخش است برای دختران ورزشکار ایران.

فرزانه توسلی در دوران حرف‌های خود همیشه از خود چهره‌ای و شخصیتی با اخلاق به نمایش گذاشته و بر همگان واضح است که اخلاق همان چیزی است که امروز بیش از هر زمان دیگری به آن نیاز داریم.

در دوران پرحاشیه امروز این فرصت برای ما وجود دارد تا او را با انگشت به هم نشان دهیم و بگوییم او کسی است که هرگز درگیر حاشیه نشد، به خاطر موفقیت‌هایش جواب سربالا و مغرورانه به کسی نداد و شان خود را حفظ کرد.

فرزانه توسلی یک ورزشکار بزرگ و در عین حال یک انسان قابل ستایش است. برای این که درک کنید این یک واقعیت و نه توصیفی اغراق آمیز است کافی است درباره او از اطرافیانش بپرسید.

فوتسال با نام او معنا پیدا می‌کند. شاید کمی غم‌انگیز به نظر برسد که زمانی فرا خواهد رسید که باید از او به عنوان یک “بازیکن سابق” یاد کنیم اما بدون تردید او همواره به عنوان یک الگو و نماد برای نسل آینده فوتسالیست‌های دختر ایران مطرح خواهد بود.

فرزانه توسلی را با نمایش درخشان و به یادماندنی‌اش در فینال مسابقات قهرمانی آسیا برابر ژاپن به یاد دارید؟ به طور واقع بینانه، آنچه او را به خاطر ما خواهد آورد منش اوست. در دوران قیل و قال در اینستاگرام و دیدن دم این و آن برای سر و صدا کردن، روش او، روش دیگری ست. او ریشه را انتخاب کرده و نه شاخه‌های سست و فریبنده.
لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=53161

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.