16
درباره انتصاب تازه در فدراسیون والیبال

فریبا محمدیان ؛ پایانی بر دوران بی ثباتی در والیبال زنان ایران؟

  • کد خبر : 53195
  • 30 دی 1399 - 9:46
فریبا محمدیان ؛ پایانی بر دوران بی ثباتی در والیبال زنان ایران؟
فریبا محمدیان معاون سابق امور بانوان وزارت ورزش و جوانان از امروز به عنوان نایب رئیس فدراسیون والیبال فعالیت خواهد کرد. این یک پایان بر سال های بی ثباتی است؟

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛  فریبا محمدیان که پیش از این معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان بوده است با حکم محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال به عنوان نایب رئیس این فدراسیون منصوب شده است.

فریبا محمدیان ۵۲ ساله از چهره‌های اثربخش ورزش زنان ایران به حساب می‌آید که پیش از این و قبل از اینکه به ساختمان وزارت ورزش راه یابد رئیس فدراسیون اسکیت بود.

او پس از دورانی موفق در وزارت ورزش و جوانان در پی بالا گرفتن بحث در مورد حضور بازنشستگان در مسندهای دولتی و با سمپاشی برخی منتقدان که موقعیت او را در وزارتخانه متزلزل کرد از وزارت ورزش رفت.

محمدیان در ماه‌های گذشته به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون والیبال در صحنه ورزش حضوری نسبی و در سایه داشته است اما حضور او به عنوان نایب رئیس فدراسیون والیبال او را بار دیگر وارد فعالیت در حوزه ورزش زنان می‌کند.

فریبا محمدیان در مقطعی که سکان هدایت ورزش زنان ایران را بر عهده داشت چهره پرکار، توانمند و خلاق از خود نشان داد و همین موضوع سبب می‌شود که اهالی والیبال به حضور او در فدراسیون والیبال خوش‌بین باشند.

فدراسیون والیبال در سال‌های اخیر در حوزه مدیریتی با بی ثباتی روبرو بوده و صندلی نایب رئیسی این فدراسیون نیز در فواصل زمانی کوتاه دست به دست شده است.

بدین ترتیب با ترکیب محمدرضا داورزنی و فریبا محمدیان که در وزارت ورزش با هم کار کرده‌اند و به خصوصیات کاری یکدیگر واقف هستند می‌توان امیدوار به افقی روشن برای آینده والیبال بانوان ایران و تیم‌های ملی بود.

موضوعی که بارها اهالی والیبال بانوان آن را یک نگرانی بزرگ عنوان کرده‌اند این است که والیبال زنان در ایران از فقدان یک برنامه بلند مدت برای رشد و توسعه رنج می‌برد و امور والیبال زنان در ایران بر مبنای برنامه‌های کوتاه مدت پیش می‌رود.

باید دید آیا فریبا محمدیان، در لرزان‌ترین صندلی نایب رییسی در میان تمامی فدراسیون‌ها و در شمایل یک چهره کاربلد و قاطع، می‌تواند تغییر محسوسی در سیاست‌های رشد والیبال زنان ایران ایجاد کند یا خیر. همراهی رییس در این راه، برای محمدیان و ایده‌هایش تعیین کننده خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=53195

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.