پایان کار گروه بهمن در دور گروهی با پیروزی آسان برابر گاز | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
14
لیگ برتر بسکتبال بانوان

پایان کار گروه بهمن در دور گروهی با پیروزی آسان برابر گاز

  • کد خبر : 53230
  • 02 بهمن 1399 - 12:09
پایان کار گروه بهمن در دور گروهی با پیروزی آسان برابر گاز
تیم بسکتبال گروه بهمن روزه آسان و بی‌دردسر برابر تیم انتهای جدولی گاز تهران به کار خود در مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال بانوان پایان داد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ لیگ برتر بسکتبال بانوان در گروه یک امروز در تهران دنبال شد و در نخستین بازی روز پنجشنبه تیم بسکتبال گروه بهمن، تیم قعر جدولی گاز تهران را مقتدرانه و بی دردسر با شکست داد.

در این بازی شاگردان فریناز طائرپور برای کسب برد برابر حریف ریشه دار اما انتهای جدولی، کار آسانی در پیش داشتند و و از تعدادی از بازیکنان ذخیره یا نفراتی که کمتر مجال بازی پیدا کرده بودند، استفاده کردند.

گروه بهمن در کوارتر اول با امتیاز ۱۹ بر ۷ به پیروزی رسید و در کوارتر دوم و در حالی که گاز در این بخش از بازی عملکرد قابل قبولی داشت با امتیاز نزدیک ۲۰ و ۱۸ بازی را به سود خود پایان داد.

در کوارتر سوم برتری مطلق باز هم از آن گروه بهمن بود و این کوارتر 30 بر ۱۲ به سود قهرمان فصل گذشته پایان یافت و سرانجام در کوارتر پایانی بهمن با امتیاز 27 بر 9 برنده شد و در مجموع حریف خود را 96 بر 46 از پیش رو برداشت.

شهناز سمیعیان بازیکن تیم گاز تهران با کسب ۲۱ پایین امتیازآورترین بازیکن میدان شد. در ترکیب تیم بهمن کیمیا یزدیان تهرانی در حدود ۱۶ دقیقه حضور در میدان ۱۸ پوئن کسب کرد و  امتیازآورترین بازیکن تیمش بود.

یزدیان طهرانی همچنین  6 پاس منجر به گل داد و ۵ توپ ربایی و 3 ریباند ثبت کرد. همچنین گلشید امیدیان بازیکن پست سنتر تیم گروه بهمن در ۲۸ دقیقه حضور در میدان با کسب ۱۷ امتیاز و ۱۱  ریباند، دبل دبل کرد. آنا بهشتیان نیز ۱۵ امتیاز و ساغر آجیلی 9  امتیاز به دست آوردند.

شکیبا کائید، ریحانه صالحی، زهرا عدالت کار، گلشید امیدیان و ساغر آجیلی بازیکنان ترکیب اولیه بهمن در این بازی بودند و شادی دارستانی، سارا حسنینی، کیمیا یزدیان طهرانی، مهگل نایی، آنا بهشتیان، راینا متین و عسل نسترن طهرانی سایر نفراتی بودند که برای بهمن در این مسابقه بازی کردند.

بدین ترتیب تیم گروه بهمن با ۸ پیروزی و چهار شکست از ۱۲ بازی در مرحله گروهی به کار خود در گروه پایان داد تا آماده رقابت و دفاع از حیثیت خود در مرحله بعد شود.

گروه بهمن فصل گذشته قهرمان لیگ برتر شده بود اما در فصل جاری و در شرایطی که سایر رقبا برای قهرمانی دست به تقویت تیم خود زده  بودند با مشکلاتی مواجه شد که حاصل آن چهار شکست در مرحله گروهی بود.

اکنون باید دید گروه بهمن چگونه در مرحله آتی لیگ بسکتبال زنان و در رقابت با رقبایی که سودای قهرمانی در سر دارند ظاهر خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=53230

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.