22
پیروزی ناهید کیانی، خدابنده و دیگران

پیروزی قاطع فتح صدر البرز برابر دانشگاه آزاد در آغاز لیگ تکواندو بانوان

  • کد خبر : 53235
  • 02 بهمن 1399 - 12:57
پیروزی قاطع فتح صدر البرز برابر دانشگاه آزاد در آغاز لیگ تکواندو بانوان
در آغاز فصل جدید لیگ برتر تکواندو بانوان تیم فتج صدر البرز مقتدرانه برابر تیم دانشگاه آزاد به برتری رسید. ناهید کیانی و ملیکا میرحسینی به همراه یلدا ولی نژاد چهره‌های شاخص پیروز این بازی بودند.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس“؛ رسانه‌دختران قهرمان ایران لیگ تکواندو بانوان تحت شرایط و تدابیر کرونایی از امروز با حضور پنج تیم در سالن فدراسیون تکواندو آغاز به کار کرد.

در آغاز مسابقات تیم فتح صدر البرز یکی از دو قهرمان مشترک فصل گذشته به مصاف تیم دانشگاه آزاد رفت و موفق شد این تیم را ۷ بر صفر شکست دهد.

در این بازی در مبارزه اول در وزن منهای ۴۶ کیلوگرم مبینا کلیوند تکواندو کار آینده دار کرجی ۲۵ بر ۲۳ سعیده وکیلی از دانشگاه آزاد را شکست داد.

در مبارزه دوم در وزن منهای ۴۹ کیلوگرم دیدار نگار قدیانی از فتح صدر البرز و آتنا غفاری از دانشگاه آزاد پس از تساوی دو بر دو در نهایت با پیروزی نگار قدیانی در راند طلایی همراه شد.

در مبارزه سوم در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم ناهید کیانی ملی‌پوش شاخص تکواندو ایران به مصاف سارا میزبان رفت و نماینده دانشگاه آزاد را ۱۳ بر ۵ شکست داد.

در مبارزه چهارم در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم نرگس میرنورالهی ۲۶ و ۱۸ از سد نگین ناصربخت از تیم دانشگاه آزاد عبور کرد. یلدا ولی نژاد دیگر برنده تیم فتح صدر البرز بود که در مبارزه پنجم  در وزن منهای ۶۲ کیلوگرم راضیه رنگرز زاده را ۱۶ بر ۵ از پیش رو برداشت.

در مبارزه ششم و در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم کیمیا همتی ستاره آینده دار تیم فتح صدر البرز در یک بازی آسان ۱۸ بر 6 مائده عالی پور را مغلوب کرد.

در وزن منهای ۷۳ کیلوگرم در هفتمین مبارزه دو تیم ملیکا میرحسینی ستاره ملی پوش در یک رقابت بی دردسر برابر مهدیس خراسانی در حال ۲۵ بر صفر پیروز شد که اختلاف را در پایان راند دوم به ۲۰ امتیاز رساند.

سرانجام در مبارزه هشتم با وزن به اضافه ۷۳ کیلوگرم اکرم خدابنده تکواندوکار با تجربه برابر نفیسه رنگرز زاده از دانشگاه آزاد 22 بر یک پیروز شد و به این ترتیب فتح صدر البرز با ۸ برد از ۸ مبارزه این بازی را ۸ بر صفر به سود خود خاتمه داد.

لیگ تکواندو بانوان با حضور ۵ تیم به صورت فشرده و طی دو روز در دوم و سوم بهمن ۹۹ برگزار می‌شود.  برگزاری لیگ تکواندو بانوان با چنین تعداد محدودی از تیم‌ها بی‌سابقه بوده است و علت آن وضعیت کرونایی حاکم بر تکواندو است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=53235

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.