15
لیگ تکواندو بانوان

لوازم خانگی کن با پیروزی استارت زد | بازگشت گروه مصدومین

  • کد خبر : 53239
  • 02 بهمن 1399 - 13:39
لوازم خانگی کن با پیروزی استارت زد | بازگشت گروه مصدومین
تیم لوازم خانگی کن در نخستین دیدار خود در لیگ برتر تکواندو بانوان برابر تیم رهنما تجارت به پیروزی رسید. مصدوم‌های به میدان بازگشته، نمایش باشکوهی داشتند.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ رسانه دختران قهرمان ایران؛ لیگ تکواندو بانوان امروز آغاز شد و تیم لوازم خانگی کن مدافع عنوان قهرمانی و پرافتخارترین تیم حاضر در لیگ تکواندو زنان در دیدار نخست خود به مصاف تیم رهنما تجارت رفت و هشت بر صفر پیروز شد.

در این بازی و در مبارزه اول در وزن منهای 46 کیلو، نگار اسماعیلی 20 بر ۹ از سد مریم طاهری نماینده تیم رهنما تجارت گذشت. این شروعی دلپذیر برای چهره آینده ساز تکواندوی ایران است.

در مبارزه دوم در وزن منهای ۴۹ کیلوگرم زهرا علیزاده در مسابقه‌ای نزدیک ۲۵ بر ۲۱ زهرا ملکی از رهنما تجارت را شکست داد.

در مبارزه سوم در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم مسابقه دیدنی مهلا مومن زاده از لوازم خانگی کن و سودابه پورصادقی از رهنما تجارت با برتری ۲۲ بر ۱۳ نایب قهرمان جهان یعنی مهلا مؤمن زاده به پایان رسید.

در مبارزه چهارم در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم تینا مدانلو تکواندوکار مازندرانی تیم لوازم خانگی کن، در پایان راند دوم اختلاف را به ۲۰ امتیاز رساند و ۴۴ بر ۲۲ دنیا محمدی را شکست داد.

در مبارزه پنجم کوثر اساس تکواندوکار کرمانشاهی و خوش آتیه در بازگشت به میادین به مصاف نگین محسنی از رهنما تجارت رفت و بازگشت خود را با برد ۲۱ بر ۷ جشن گرفت.

در مبارزه ششم زهرا شیدایی تکواندوکار با اخلاق مازندرانی پیروزی دیگری برای کن به ارمغان آورد و ۱۵ بر ۶ مارال رضازاده را از پیش رو برداشت. او نیز در زمره مصدومانی بود که دوران آسیب دیدگی را پشت سر گذاشته است.

در مبارزه هفتم در وزن منهای ۷۳ کیلوگرم عالمه پوشیان ۱۲ بر ۹ سها ابوالفتحی را شکست داد و کن را به پیروزی هفتمش رساند و سرانجام در وزن به اضافه ۷۳ کیلوگرم در مبارزه هشتم زینب اسماعیلی در حالی ۹ بر ۸ نیلوفر محمودی از رهنما تجارت را برد که محمودی رقیبی سرسخت برای زینب اسماعیلی بود و این تکواندوکار ملی‌پوش را آزار داد.

در نهایت لوازم خانگی کن همانند رقیبش فتح صدر البرز لیگ را با برد ۸ بر صفر آغاز کرد و حالا آماده رقابت با سه حریف دیگر در این مسابقات است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=53239

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.