پیروزی تیم رهنما تجارت برابر هیئت تکواندو سیستان و بلوچستان | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
20
لیگ تکواندو بانوان

پیروزی تیم رهنما تجارت برابر هیئت تکواندو سیستان و بلوچستان

  • کد خبر : 53243
  • 02 بهمن 1399 - 14:48
پیروزی تیم رهنما تجارت برابر هیئت تکواندو سیستان و بلوچستان
در ادامه دیدارهای روز اول لیگ تکواندو بانوان  تیم رهنما تجارت آراز امین برابر تیم هیئت تکواندو سیستان و بلوچستان به پیروزی رسید.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ دیدارهای روز نخست لیگ تکواندو بانوان جام کوثر امروز پنجشنبه ادامه یافت و تیم رهنما تجارت آراز امین برابر تیم هیئت تکواندو استان سیستان و بلوچستان شد.

در این بازی که در سالن تکواندو فدراسیون در تهران برگزار شد در مبارزه اول در وزن منهای ۴۶ کیلوگرم مریم طاهری از رهنما تجارت ۳۱ بر صفر برابر الناز بختیاری از سیستان و بلوچستان به پیروزی رسید.

در مبارزه دوم در وزن منهای ۴۹ کیلوگرم سارا فتحی موفق شد ۲۹ بر 8 فاطمه زیبنده از سیستان را شکست دهد و در مبارزه سوم در وزن منهای ۵۳ کیلوگرم فاطمه اموری ۲۷ بر صفر حدیثه خمسه را شکست داد.

دنیا محمدی چهارمین پیروزی تیم رهنما تجارت امین بود که در مبارزه چهارم در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم ۴۰ بر ۶ برابر مهسا کیخا صاحب برد شد.

در مبارزه پنجم در وزن منهای ۶۲ کیلوگرم بیتا صنعتی از تیم رهنما تجارت ۴۰ ۴۴ مائده رضایی از سیستان و بلوچستان را از پیش رو برداشت.

در مبارزه ششم جدال نگین محسنی در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم ازتیم رهنما تجارت آراز امین برابر سلیمه غلامی از تیم تکواندو سیستان و بلوچستان با برد ۳۳ ۱۱۱ محسنی همراه شد.

در مبارزه هفتم در وزن منهای ۷۳ کیلوگرم مارال رضازاده ۲۲ بر یک شیما آزاد را شکست داد و هفتمین برد تیم رهنما تجارت آراز امین را برای این تیم ثبت کرد.

سرانجام در مبارزه هشتم در وزن به اضافه ۷۳ کیلوگرم نیلوفر محمودی مقابله فاطمه امینی از سیستان 14 بر 5 برنده شد و بدین ترتیب تیم رهنما تجارت هشت بر صفر پیروز نهایی این مسابقه لقب گرفت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=53243

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.