11
لیگ برتر بسکتبال بانوان

پایان دوران شکست ناپذیری نارسینا به دست مهرام

  • کد خبر : 53245
  • 02 بهمن 1399 - 15:20
پایان دوران شکست ناپذیری نارسینا به دست مهرام
 روند شکست ناپذیری تیم بسکتبال نارسینا در لیگ برتر بسکتبال بانوان امروزپایان یافت و  مهرام توانست اولین شکست فصل را به تیم نارسینا تحمیل کند.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ در ادامه دور برگشت لیگ برتر بسکتبال بانوان از گروه یک امروز در مهم‌ترین مسابقه تیم مهرام تهران توانست 81 بر 65 برابر نارسینا تهران به پیروزی برسد

در این مسابقه نارسینا در حالی برابر مهرام قرار گرفت که در هر 9 بازی گذشته خود پیروز شده بود و شکست ناپذیر به مسیر خود ادامه می‌داد اما این روند موفق توسط شاگردان نیکا بیک لیکلی به پایان راه خود رسید.

در این بازی در کوارتر اول در یک رقابت نزدیک این مهرام بود که توانست ۲۱۷ نارسینا را شکست دهد. کوارتر دوم نقطه عطف این مسابقه بود جایی که مهرام توانست از حریف فاصله بگیرد و با برتری ۱۸ بر ۱۱ در این کوارتر، در مجموع با پیروزی 38 بر 28 برنده نیمه اول شود.

در نیمه دوم، مهرام در کوارتر سوم نیز ۱۸ بر ۱۷ پیروز شد و در نهایت با برتری 25 بر 20 در کوارتر چهارم و پایانی اولین شکست نارسینا را در لیگ برتر بسکتبال بانوان رقم زد. ماریا آوتزی بازیکن تیم مهرام با کسب 20 پوئن، امتیازآورترین بازیکن میدان شد.

او در این بازی با 8 پاس منجر به گل، 8 ریباند و 5 توپ ربایی نمایش فوق العاده ای داشت و پایه گذار برد بزرگ مهرامی‌ها شد. الکساندرا بگنیسیچ دیگر ستاره خارجی مهرام نیز در این مسابقه در تمام 40 دقیقه در زمین حاضر بود و 19 امتیاز گرفت،.

نگین رسولی 15 امتیاز، تینا عیساییان 13 امتیاز و شادی عبدالوند 10 امتیاز برای تیم مهرام به دست آوردند.

مهرام در این مسابقه در ارنج اولیه خود شادی عبدالوند، نگین رسولی، ماریا آوتزی، الکساندرا بگنیسیچ و تینا عیساییان را در اختیار داشت و در جریان بازی تنها از 3 بازیکن دیگر خود شامل سحر نجفی و ساناز اسکندری و زهرا قیس (کمتر از دو دقیقه) استفاده کرد که نشان از دست بسته نیکا بیک لیکلی برای بازی‌های بزرگ دارد.

در آن سوی میدان، نارسینا تیم همیشگی نبود. گرچه یاسمن محمدی با 16 امتیاز نقش آفرین بود و آجمبا و شوماری هریس به همراه یکاترینا فولادوند چشم امید ندا عسگرنیا بودند اما نارسینا سرانجام به پایان راه پیروزی‌های پی در پی رسید.

نارسینا با وجود این شکست هنوز هم شانس اول صدرنشینی در لیگ است البته در صورتی که بتواند در آخرین دیدار خود در این مرحله مقابل نامی نو اصفهان پیروز شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=53245

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.