فتح صدر البرز با پیروزی بر لوازم خانگی کن به یک قدمی جام رسید | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
12
لیگ برتر تکواندو بانوان

فتح صدر البرز با پیروزی بر لوازم خانگی کن به یک قدمی جام رسید

  • کد خبر : 53248
  • 02 بهمن 1399 - 16:10
فتح صدر البرز با پیروزی بر لوازم خانگی کن به یک قدمی جام رسید
در مهم‌ترین دیدار لیگ تکواندو بانوان تیم فتح صدر البرز با پیروزی مقابل لوازم خانگی کن در آستانه کسب عنوان قهرمانی لیگ ۹۹ قرار گرفت.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ لیگ تکواندو بانوان امروز در سالن فدراسیون تکواندو آغاز شد و در مهم‌ترین مسابقه لیگ جدال تیم‌های مدعی فتح صدر البرز و لوازم خانگی کن با نتیجه 7 بر یک به سود فتح صدر البرز پایان یافت.

در این دیدار که به معنای یک فینال زودهنگام برای لیگ تکواندو بانوان بود در مبارزه اول در وزن منهای ۴۶ کیلوگرم رقابت نفس گیر مبینا کلیوند و نگار اسماعیلی در نهایت با پیروزی ۵ بر ۴ مبینا کلیوند از تیم فتح صدر البرز به پایان رسید.

مبارزه دوم در وزن منهای ۴۹ کیلوگرم دیدار مریم ملکوتی خواه از تیم فتح صدر البرز و زهرا علیزاده از تیم لوازم خانگی کن در راند طلایی و پس از تصاویر سه بر سه با برتری ملکوتی خواه خاتمه یافت.

در مبارزه در مبارزه سوم در وزن منهای ۵۳ کیلوگرم جدال حساس و دیدنی ناهید کیانی از فتح صدر البرز و مهلا مومن زاده از لوازم خانگی کن با پیروزی مهلا مومن زاده با امتیاز ۲۱ بر 14 همراه بود.

در مبارزه چهارم در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم رقابت نفس گیر دیگری بین دو تیم شکل گرفت طیبه پارسا تکواندوکار گیلانی تیم فتح صدر البرز ۳۴ بر ۳۱ تینا مدانلو از چند را مغلوب کرد.

در مبارزه پنجم در وزن منهای ۶۲ کیلوگرم یلدا ولی نژاد از فتح صدر البرز ۲۶ بر ۱۶ مقابل نسترن ولی زاده از لوازم خانگی کن صاحب برد شد.

در مبارزه ششم و سرنوشت ساز در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم زهرا شیدایی از لوازم خانگی کن با نتیجه 6 بر ۱۳ تسلیم پریسا جوادی از فتح صدر البرز شد و این شکست تنهایی کن را قطعی کرد.

در مبارزه هفتم در وزن منهای ۷۳ کیلوگرم پیروزی ملیکا میرحسینی از فتح صدر البرز با امتیاز ۱۶ بر ۷ مقابل زهرا شجاعی راد یک برد با ارزش دیگر نصیب فتح صدر البرز کرد.

سرانجام در مبارزه هشتم در وزن به اضافه ۷۳ کیلوگرم اکرم خدابنده توانست 19 بر ۵ شهربانو دامغانی نژاد را شکست دهد بدین ترتیب فتح صدر البرز شکست سنگینی تیم پرافتخار لیگ تکواندو بانوان تحمیل کرد.

پیروزی مقاطع فتح صدر البرز برابر تیم رقیب این تیم را در آستانه قهرمانی آسانی در لیگ قرار داده است. لیگ تکواندو بانوان تنها پنج تیم دارد و از حالا می‌توان فتح صدر را قهرمان لیگ دانست.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=53248

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.