20
کار به بازی تهران نکشید

میلاد تبریز قهرمان لیگ برتر بدمینتون بانوان شد

  • کد خبر : 53250
  • 02 بهمن 1399 - 18:15
میلاد تبریز قهرمان لیگ برتر بدمینتون بانوان شد
تیم بدمینتون میلاد تبریز با پیروزی خارج از خانه برابر شهرداری شاهرود قهرمان لیگ برتر بدمینتون بانوان شد. میلاد در غیاب ثریا آقایی در میدان هم برای پیروزی، بیرحم بود.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ تیم میلاد تبریز امروز با پیروزی برابر شهرداری شاهرود قهرمان لیگ برتر بدمینتون بانوان شد.

میلاد تبریز در هفته دهم و پایانی لیگ بدمینتون در شاهرود 4 بر یک برابر تیم شهرداری شاهرود، به پیروزی رسید و با این برد بالاتر از تیم آکادمی ایران زمین تهران قهرمان لیگ شد.

در شرایطی که گفته می‌شد ثریا آقایی بازیکن مصدوم میلاد ممکن است در یکی از بازی‌های امروز برای میلاد به میدان برود او به عنوان بازیکن ذخیره در ارنج میلاد تبریز بود اما تیمش برای پیروزی به وجود ثریا آقایی نیاز پیدا نکرد. البته شهرداری شاهرود نیز پگاه کامرانی را به دلیل مصدومیت از دست داده بود.

در این بازی در مسابقه انفرادی اول، نسیم صفایی بازیکن خوش آتیه میلاد تبریز 2 بر صفر و با امتیازات 21 بر 15 و 24 بر 22 برابر الناز فیض منش، پیروزی سرنوشت سازی را به میلاد هدیه کرد. مسابقه‌ای که به نظر می‌رسید نقطه عطف در تمام مسابقه باشد.

پس از نمایش قهرمانانه نسیم صفایی، نوبت به فاطمه بابایی رسید که 2 بر صفر و با امتیازات 21 بر 8 و 21 بر 12 آناهیتا باقری از شهرداری شاهرود را شکست دهد و میلاد، بخش مهمی از مسیر برد در این بازی را طی کند.

در مسابقه دو نفره اول، فاطمه مونس خواه و ساقی محمدپور از تیم میلاد تبریز برابر تیم دوبل هاله همدانچی و الناز فیض منش 2 بر صغر تسلیم شدند و با امتیازات 21 بر 11 و 21 بر 9 نتیجه را واگذار کردند.

در دیدار دوبل دوم اما میلاد تبریز به هدفش رسید و تیم دوبل نسیم صفایی و رومینا تاجیک توانستند 2 بر صفر و با امتیازات 21 بر 10 و 21 بر 7  طراوت علی نژاد و نیکو امینیان را شکست دهند و با این برد، پیروزی میلاد تبریز و قهرمانی این تیم را قطعی کنند.

سرانجام در مسابقه انفرادی سوم، رومینا تاجیک از میلاد تبریز برابر هاله همدانچی از شهرداری شاهرود در 2 گیم و با امتیازات مشابه 21 بر 11 پیروز شد و بدین ترتیب میلاد با برد 4 بر یک قهرمانی لیگ را جشن گرفت.

قهرمانی برای میلاد تبریز در روز پایانی آسان تر از چیزی که تصور می شد به دست آمد. آن ها نشان دادند شایسته موفقیت هستند. بازیکنانی که “تیم بودن” را در روز پایانی معنا کردند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=53250

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.