16
لیگ برتر بسکتبال بانوان

پیروزی پاز برابر سینام مشهد با دبل دبل فائزه اسلامی

  • کد خبر : 53259
  • 02 بهمن 1399 - 17:55
پیروزی پاز برابر سینام مشهد با دبل دبل فائزه اسلامی
در دور برگشت لیگ برتر بسکتبال بانوان تیم پاز تهران موفق شد تیم سینام مشهد را با شکست روبرو کند.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ دور بر برگشت لیگ برتر بسکتبال بانوان در گروه یک امروز ادامه پیدا کرد و در یکی از بازی‌ها در تهران تیم پاز موفق شد ۵۷ بر ۴۹ مقابل تیم سینام مشهد به پیروزی دست پیدا کند.

در این بازی، سینام مشهد در کوارتر نخست موفق‌تر عمل کرد و توانست ۱۸ بر ۱۲ حریف خود را شکست دهد اما در کوارتر دوم بازی در اختیار تیم تهرانی بود و پاز در این کوارتر ۱۸ بر 6 حریف خود را مغلوب و شکست در کوارتر نخست را جبران کرد.

در کوارتر سوم بار دیگر این سینام بود که نمایش بهتری داشت و حاصل کار سینام در این کوارتر برتری ۱۶ بر ۱۲ بود تا مشهدی‌ها با امید فراوان برای کسب پیروزی وارد کوارتر پایانی بازی شوند.

در کوارتر پایانی و تعیین کننده آخر پاز، بار دیگر جریان بازی را در اختیار گرفت و در نهایت با برتری ۱۵ بر ۹ در یک بازی نزدیک صاحب امتیاز کامل این مسابقه شد.

شراره ملک با کسب ۱۹ برای تیم سینام مشهد امتیازآورترین بازیکن میدان شد اما دبل دبل این مسابقه را فائزه اسلامی بازیکن با کسب ۱۱ پوئن و ۱۲ ریباند رقم زد. فاطمه میرسلطانی 12 امتیاز پوئن برای پاز کسب کرد و تا ثبت دبل دبل، فقط یک ریباند دیگر فاصله داشت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=53259

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.