پیروزی قاطع لوازم خانگی کن با مهلا مومن زاده و روناک حسین زاده | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
21
لیگ تکواندو بانوان

پیروزی قاطع لوازم خانگی کن با مهلا مومن زاده و روناک حسین زاده

  • کد خبر : 53324
  • 03 بهمن 1399 - 18:16
پیروزی قاطع لوازم خانگی کن با مهلا مومن زاده و روناک حسین زاده
در دومین روز از لیگ تکواندو بانوان 99 تیم لوازم خانگی کن در یک بازی آسان 8 بر صفر برابر تیم دانشگاه آزاد به پیروزی رسید.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ دومین روز از رقابت 2 روزه تیم‌های حاضر در لیگ تکواندو بانوان در تهران با پیروزی 8 بر صفر تیم لوازم خانگی کن برابر دانشگاه آزاد آغاز شد.

در این مسابقه در مبارزه اول (وزن 46- کیلوگرم) نگار اسماعیلی از تیم لوازم خانگی کن 31 بر 2 سعیده وکیلی تکواندوکار تیم دانشگاه آزاد را با شکست روبرو کرد.

در مبارزه دوم در وزن منهای 49 کیلوگرم زهرا علیزاده تکواندوکار جوان و خوش آتیه تیم لوازم خانگی کن 22 بر 3 از سد آتنا غفاری از تیم دانشگاه آزاد عبور کرد.

در مبارزه سوم در وزن منهای 53 کیلوگرم مهلا مومن زاده چهره شاخص تیم لوازم خانگی کن و نایب قهرمان جوان در مصاف با آرزو بهرامی 17 بر 9 به برتری رسید.

در مبارزه چهارم تینا مدانلو تکواندوکار مازندرانی تیم لوازم خانگی کن به دیدار نگین ناصربخت از تیم دانشگاه آزاد رفت و حریف خود را 39 بر 10 شکست داد.

مبارزه تینا مدانلو و عالمه پوشیان لیگ تکواندو بانوان

در مبارزه پنجم در وزن منهای 62 کیلوگرم کوثر اساسه دختر کرمانشاهی تکواندوی ایران با برتری 27 بر 19 برابر راضیه رنگرز زاده از دانشگاه آزاد، برد دیگری را برای تیم لوازم خانگی کن دشت کرد.

در مبارزه ششم در وزن منهای 67 کیلوگرم نوبت به روناک حسین زاده تکواندوکار استان کردستان و تیم لوازم خانگی کن رسید که 28 بر 17 یاسمن محمدی از تیم دانشگاه آزاد را با شکست روبرو کند.

روناک حسین زاده لیگ تکواندو بانوان

در مبارزه هفتم در وزن منهای 73 کیلوگرم عالمه پوشیان از لوازم خانگی کن 20 بر 14 مقابل فاطمه اکرمی از تیم دانشگاه آزاد برنده شد و در مبارزه هشتم وزن به اضافه 73 کیلوگرم زینب اسماعیلی از تیم لوازم خانگی کن در یک بازی آسان 19 بر 5 زینب اسدی را برد تا کن برنده 8 بر صفر این بازی بی دردسر شود.

لوازم خانگی کن پرافتخارترین تیم لیگ تکواندو زنان به حساب می‌آید و در لیگ 99 با توجه به شکست در بازی رودررو برابر فتح صدر البرز به نایب قهرمانی بسنده کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=53324

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.