20
با کسب حداکثر امتیاز ممکن؛

فتح صدر البرز قهرمان لیگ تکواندو بانوان شد

  • کد خبر : 53328
  • 03 بهمن 1399 - 19:24
فتح صدر البرز قهرمان لیگ تکواندو بانوان شد
فتح صدر البرز موفق شد جام قهرمانی لیگ تکواندو بانوان را بالای سر ببرد. در رقابتی 5 تیمه، شاگردان فاطمه نورملکی موفق شدند با 4 برد از جمله پیروزی 7 بر یک برابر لوازم خانگی کن قهرمان لیگ تکواندو شوند.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ تیم فتح صدر البرز در پایان روز دوم از مسابقات لیگ تکواندو بانوان امروز در سالن فدراسیون تکواندو موفق شد قهرمان این رقابت ها شود.

فتح صدر البرز هر 4 مسابقه خود را با برد پشت سر گذاشت گرچه مهم ترین مانع برای قهرمانی را روز پنج شنبه 2 بهمن در جریان برتری قاطع 7 بر یک برابر لوازم خانگی کن از پیش رو خود برداشته بود.

هدایت تیم فتح صدر البرز را در لیگ 99 فاطمه نورملکی بر عهده داشت. فتح صدر البرز در آخرین دیدار خود با نتیجه 7 بر یک مقابل تیم رهنما تجارت آراز امین رتاآ به برتری رسید. 3 مسابقه انفرادی این بازی به دلیل پخش زنده تلویزیونی با چند ساعت تاخیر نسبت به سایر بازی ها برگزار شد.

تیم رهنما تجارت آراز امین که تیم دوم فتح صدر محسوب می‌شود در این بازی برابر قدرتمندترین تیم لیگ حرفی برای گفتن نداشت و این نتیجه قابل پیش بینی بود.

در این بازی در مبارزه اول وزن منهای 46 کیلوگرم حدیثه پورکاظمی در یک بازی نزدیک 20 بر 17 برابر مریم طاهری از رهنما تجارت به پیروزی رسید.

ناهید کیانی و زهره مدانلو لیگ تکواندو بانوان

در مبارزه دوم در وزن منهای 49 کیلوگرم نگار قدیانی تکواندوکار خوش آتیه تیم فتح صدر البرز 24 بر 12 سارا فتحی از رهنما تجارت آراز امین را از پیش رو برداشت.

در سومین مبارزه از وزن منهای 53 کیلوگرم مصاف جذاب ناهید کیانی تکواندوکار اسم و رسم دار فتح صدر البرز با سودابه پورصادقی به برتری 18 بر 5 ناهید کیانی از تیم فتح صدر البرز انجامید.

در مبارزه چهارم در وزنه منهای 57 کیلوگرم رقابت نگار عزیزی از تیم فتح صدر البرز و دنیا محمدی از تیم رهنما تجارت آراز امین با پیروزی 13 بر 9 دنیا محمدی به پایان رسید. این تنها شکست فتح صدر البرز در این بازی بود.

در مبارزه پنجم در وزن منهای 62 کیلوگرم یلدا ولی نژاد ستاره جوان فتح صدر البرز با قدرت 17 بر 2 نگین محسنی از تیم رهنما تجارت آراز امین را شکست داد.

کیمیا همتی و یلدا ولی نژاد لیگ تکواندو بانوان فتح صدر البرز

در مبارزه ششم در وزن منهای 67 کیلوگرم مهسا کیادلیری بازیکن مازندرانی تیم فتح صدر البرز 17 بر 10 مقابل بیتا صنعتی از رهنما تجارت آراز امین به برتری دست پیدا کرد.

در مبارزه هفتم ملیکا میرحسینی بازیکن ملی پوش و آماده تیم فتح صدر البرز در وزن منهای 73 کیلوگرم 27 بر 10 سها ابوالفتحی از تیم رهنما تجارت رتاآ را شکست داد.

در مبارزه هشتم وزن به اضافه 73 کیلوگرم نیز نوبت به زهرا پوراسماعیل شد تا در لیگ آفتابی شود و با برتری 22 بر 4 برابر نیلوفر محمودی، برد 8 بر صفر تیم فتح صدر البرز برابر رهنما تجارت آراز امین را قطعی کند. او نمایشی خیره کننده داشت.

تیم فتح صدر البرز برای قهرمانی در لیگ تکواندو بانوان جام کوثر 99 ترکیبی از بهترین‌ها را در اختیار گرفت و باشگاه فتح صدر البرز برای این قهرمانی برنامه داشت.

موفقیت فتح صدر البرز حاصل سرمایه گذاری و انگیزه این باشگاه برای خارج کردن جام قهرمانی از چنگ رقیبی است که در این لیگ کوچک نتوانست برابر فتح صدر البرز قد علم کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=53328

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.