14
لیگ برتر بسکتبال بانوان

پایان خوش نارسینا در مرحله گروهی با پیروزی بر نامی نو

  • کد خبر : 53331
  • 03 بهمن 1399 - 12:21
پایان خوش نارسینا در مرحله گروهی با پیروزی بر نامی نو
 در آخرین روز از دور گروهی لیگ برتر بسکتبال بانوان در گروه یک تیم نارسینا با برتری مقابل نامی نو اصفهان به عنوان تیم اول گروه یک راهی مرحله دوم شد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ دور برگشت لیگ برتر بسکتبال بانوان در مرحله گروهی از گروه یک امروز دنبال شد و تیم نارسینا تهران توانست با نتیجه  72 بر 58 نامی نو اصفهان را شکست دهد.

نارسینا یک روز پس از شکست تلخ برابر مهرام تهران برای جبران مافات و حفظ صدر جدول نیازمند پیروزی برابر حریف سرسخت خود نامی نو اصفهان بود و توانست در یک بازی جذاب و دیدنی این کار را انجام دهد و بدین ترتیب با تنها یک باخت در مرحله گروهی صدرنشین گروه یک شود و احتمالا این جایگاه را حفظ خواهد کرد.

شوماری هریس لیگ برتر بسکتبال بانوان نارسینا

در این بازی در کوارتر نخست نارسینا با قدرت کار خود را آغاز کرد و توانست با برتری ۱۹ بر 9 عزم راسخ خود را برای پیروزی در این مسابقه به رخ حریف اصفهانی بکشد.

در کوارتر دوم نامی نو تلاش گسترده‌ای را برای جبران مافات به کار بست اما باز هم این نارسینا بود که هوشیارتر بود و اجازه پیشی گرفتن به نامی نو اصفهان نداد و این کوارتر با برتری ۲۱ بر ۱۹ نارسینا به پایان رسید.

در کوارتر سوم باز هم برتری 20 بر 17 به سود تیم تهرانی خاتمه پیدا کرد و سرانجام در کوارتر چهارم و پایانی نارسینا گرچه 12 بر 13 مغلوب شد اما با اندوخته‌هایش از کوارترهای قبلی، فاتح این پیکار شد.

انیس مرادی لیگ برتر بسکتبال بانوان نارسینا

مریم دهستانی، هانیه شهدوست و لیلا علیمرادی داوران این مسابقه حساس بودند. معصومه اسماعیل زاده کاپیتان خوشنام تیم نامی نو اصفهان در این مسابقه با کسب ۲۵ امتیاز و ۱۴ ریباند، دبل دبل کرد و چهار توپ ربایی نیز ثبت کرد.

همچنین در ترکیب تیم نارسینا آجمبا بازیکن خارجی نارسینا با ۱۴ امتیاز و ۱۶ روان موفق شد باشد همچنین برای نارسینا در این مسابقه یاسمن محمدی ۲۱ امتیاز یکاترینا فولادوند ۱۰ امتیاز و شوماری هریس ۱۰ امتیاز به دست آورد. سهم انیس مرادی نیز 10 امتیاز بود.

برای تیم نامی نو اصفهان نیز صرف نظر نیز از نمایش درخشان کاپیتان اسماعیل زاده، فاطمه شهریاری ۱۰ امتیاز و نسرین فلاح امتیاز به دست آوردند مژگان خدادادی نیز با ۶ امتیاز و ۶ توپ ربایی و ۵ ریباند به کار خود در این مسابقه خاتمه داد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=53331

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.