16
لیگ تکواندو بانوان

لوازم خانگی کن در دیداری یک طرفه سیستان و بلوچستان را شکست داد

  • کد خبر : 53339
  • 03 بهمن 1399 - 16:22
لوازم خانگی کن در دیداری یک طرفه سیستان و بلوچستان را شکست داد
لوازم خانگی کن در روز دوم لیگ تکواندو بانوان در تهران در دیداری یک طرفه سیستان و بلوچستان را شکست داد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ دومین روز از رقابت‌های لیگ تکواندو بانوان با برتری 8 بر صفر و قاطع تیم لوازم خانگی کن برابر تیم هیات تکواندو سیستان و بلوچستان همراه بود.

در این بازی در سالن فدراسیون تکواندو، در مبارزه اول در وزن منهای 46 کیلوگرم نگار اسماعیلی از لوازم خانگی کن 27 بر 13 هستی پوربختی از تیم هیات تکواندو سیستان و بلوچستان را شکست داد.

در مبارزه دوم در وزن منهای 49 کیلوگرم مهشاد احوطی از تیم لوازم خانگی کن با نتیجه 39 بر 3 مقابل فاطمه زیبنده از تیم سیستان و بلوچستان به پیروزی رسید.

مبارزه مریم ملکوتی خواه و نگار اسماعیلی در لیگ تکواندو - دیدار فتح صدر البرز و لوازم خانگی کن (6)

در مبارزه سوم در وزن منهای 53 کیلوگرم شاپرک نجفی تکواندوکار خوش آتیه کرجی 25 بر 5 زهرا ستاری از سیستان و بلوچستان را از پیش رو برداشت.

در مبارزه چهارم از وزن منهای 57 کیلوگرم زهرا وطن دوست تکواندوکار تیم کن توانست 23 بر 3 مهسا کیخا از تیم سیستان و بلوچستان را شکست دهد.

در مبارزه پنجم در وزن منهای 62 کیلوگرم مصاف الهه شیدایی تکواندوکار برجسته مازندرانی و نماینده ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا از تیم کن برابر ستاره چواری از سیستان با برد 23 بر 3 شیدایی خاتمه پیدا کرد.

هفته اول و دوم لیگ تکواندو بانوان جام کوثر - الهه شیدایی

در مبارزه ششم از وزن منهای 67 کیلوگرم روناک حسین زاده تکواندوکار کردستانی تیم لوازم خانگی کن 32 بر 7  برابر سیلمه غلامی از تیم سیستان و بلوچستان برنده شد.

در مبارزه هفتم در وزن منهای 73 کیلوگرم عالمه پوشیان از تیم لوازم خانگی کن 15 بر 11 مقابل شیما آزاد از تیم سیستان و بلوچستان صاحب برتری شد.

در مبارزه هشتم در وزن به اضافه 73 کیلو زینب اسماعیلی از لوازم خانگی کن 11 بر 5 برابر فاطمه امینی از تیم هیات تکواندو سیستان و بلوچستان پیروز شد تا بدین ترتیب کن 8 بر صفر حریف کم نام و نشان خود را شکست دهد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=53339

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.