17
با پیروزی برابر هیات سیستان و بلوچستان

فتح صدر البرز به جام قهرمانی لیگ تکواندو بانوان نزدیک‌تر شد

  • کد خبر : 53349
  • 03 بهمن 1399 - 13:55
فتح صدر البرز به جام قهرمانی لیگ تکواندو بانوان نزدیک‌تر شد
تیم فتح صدر البرز در ادامه لیگ تکواندو برابر تیم رهنما تجارت آراز امین، تیم هم خانواده خود پیروز شد و تا قهرمانی فقط یک قدم فاصله دارد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ دومین روز از مسابقات لیگ تکواندو بانوان جام کوثر امروز در سالن تکواندو فدراسیون آغاز شد و تیم فتح صدر البرز 6 بر 2 تیم هیات تکواندو سیستان و بلوچستان را شکست داد.

نماینده سیستان هر 4 مسابقه خود در این رقابت ها را واگذار کرد. در این بازی در مسابقه اول در وزن منهای 46 کیلوگرم حدیثه پورکاظمی تکواندوکار تیم فتح صدر البرز در یک بازی نزدیک 10 بر 9 مغلوب هستی پوربخش شد.

در مبارزه دوم در وزن منهای 49 کیلوگرم مریم ملکوتی خواه از تیم فتح صدر البرز با اقتدار 24 بر یک از سد فاطمه زیبنده از تیم سیستان و بلوچستان گذشت.

در مبارزه سوم در وزن منهای 53 کیلوگرم ناهید کیانی در حالی برابر زهرا ستاری از سیستان و بلوچستان 29 بر 4 برنده شد که این بازی برای کیانی حکم یک مسابقه تدارکاتی را داشت و برای ستاری فرصتی برای تجربه بیشتر بود.

در مبارزه چهارم در وزن منهای 57 کیلوگرم نگار عزیزی 32 بر یک مهسا کیخا را شکست داد و پیروزی دیگری برای فتح صدر به ارمغان آورد. در مبارزه پنجم در وزن منهای 62 کیلوگرم یلدا ولی نژاد 46 بر 8 ستاره چواری را برد.

در مبارزه ششم در وزن منهای 67 کیلوگرم مهسا کیادلیری تکواندوکار مازندرانی فتح صدر البرز 19 بر 7 سلیمه غلامی از سیتان را با شکست روبرو کرد.

در مبارزه هفتم ملیکا میرحسینی وکیلی ملی پوش فتح صدر البرز به دلیل آسیب دیدگی برابر شیما آزاد از سیستان و بلوچستان به میدان نرفت و امتیاز این مسابقه به تیم هیات تکواندو سیستانم و بلوچستان اختصاص یافت.

در مبارزه هشتم در وزن به اضافه 73 کیلو اکرم خدابنده 20 بر صفر فاطمه امینی را شکست داد تا فتح صدر البرز این بازی را با نتیجه 6 بر 2 به سود خود پایان دهد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=53349

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.