16
لیگ برتر فوتبال بانوان

شهرداری بم انتقام شکست بازی رفت را از سپاهان گرفت

  • کد خبر : 53382
  • 03 بهمن 1399 - 19:00
شهرداری بم انتقام شکست بازی رفت را از سپاهان گرفت
در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان تیم شهرداری بم امروز در خانه با یک گل برابر سپاهان اصفهان به برتری رسید. مونا حمودی در نقش ناجی برای تیم تحت هدایت مرضیه جعفری ظاهر شد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز برگزار شد و در یکی از بازی‌ها از گروه یک تیم شهرداری بم موفق شد یک بر صفر سپاهان اصفهان را شکست دهد.

در این بازی که در ورزشگاه فجر بم برگزار شد تیم شهرداری بم پس از تساوی بدون گل در نیمه نخست برابر سپاهان توانست در نیمه مربیان با گل مونا حمودی حریف خود را مغلوب کند و انتقام شکست بازی رفت را از طلایی پوشان اصفهانی بگیرد.

بدین ترتیب نخستین شکست سپاهان در لیگ برتر فوتبال بانوان توسط پرافتخارترین تیم لیگ رقم زده شد. این نتیجه شهرداری بم را در موقعیت مناسبی برای صعود از مرحله گروهی قرار می‌دهد و ثابت می کند شهرداری بم همچنان تیمی خطرناک و مدعی است.

سپاهان با وجود این شکست همچنان در جدول گروه یک دارای موقعیتی استوار است و پیش بینی می‌شود این تیم به همراه شهرداری بم گزینه‌های اول و دوم صعود از گروه یک باشند.

لیگ برتر فوتبال بانوان دو گروه ۵ و ۶ تیمی برگزار می‌شود و تنها به صورت رفت و برگشت در مرحله گروهی با هم روبرو می‌شوند.

شهرداری بم در فصلی که به نظر می‌رسید نیازمند تلنگری برای زنده شدن انگیزه‌هایش است حالا رقیبی سرسخت برای سایر رقبایش خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=53382

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.