10
لیگ برتر فوتبال بانوان؛

شهرداری سیرجان۳ وچان کردستان ۲ | کامبک طلایی کرمانی‌ها

  • کد خبر : 53387
  • 03 بهمن 1399 - 15:45
شهرداری سیرجان۳ وچان کردستان ۲ | کامبک طلایی کرمانی‌ها
شهرداری سیرجان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال زنان ایران توانست وچان کردستان را در نیمه مربیان شکست دهد تا همچنان بر صدر جدول گروه (ب) تکیه زند.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ قطار لیگ برتر فوتبال زنان، جمعه سوم بهمن ماه به ایستگاه هشتم خود رسید و در یک جدال حساس و ۶ امتیازی، شهرداری سیرجان، صدرنشین گروه دوم رقابت‌ها در استادیوم تختی میزبان وچان کردستان بود.

شاگردان مریم جهان نجاتی که ۶ بازی پیاپی را با برد پشت سر گذاشته بودند، هفته قبل توسط پالایش گاز ایلام متوقف شدند.

بازی در ابتدا پایاپای پیش رفت و بازیکنان جوانب احتیاط را مد نظر داشتند و هیچ یک از دو تیم بی‌گدار به آب نمی‌زد.

اما رفته رفته این شاگردان فاطمه صادقی بودند که کنترل بازی را به دست گرفتند و در دقیقه ۲۸ توسط فاطمه قاسمی به گل رسیدند. چندی بعد، لیلا معلم از سیرجان دچار مصدومیت شد و با یک تعویض اجباری جای خود را به‌ رقیه جلال نسب داد تا کار بیش از پیش برای کرمانی ها سخت شود.

برتری وچان تا پایان نیمه نخست ادامه داشت و دو تیم با همان نتیجه ۱-۰ به نفع میهمان به رختکن رفتند.

در نیمه دوم همه منتظر یک بازی همه جانبه از سوی میزبان بودند اما بر خلاف انتظار این وچانی‌ها بودند که بازهم به گل رسیدند و اختلاف را دوچندان کردند.

جهان نجاتی که کار را دشوار می‌دید چند تغییر تاکتیکی در بازی ایجاد کرد و با تزریق روحیه جنگندگی به بازیکنان از لب زمین شور عجیبی به تیم تزریق کرد تا شهرداری ابتدا توسط شبنم بهشت اختلاف را به یک گل کاهش دهد و در ادامه توسط سهیلا نظام آبادی کار را به تساوی بکشد.

وچانی‌ها که در عرض چند دقیقه سه امتیاز را با تساوی عوض کرده بودند تمرکز خود را برای ادامه بازی از دست دادند و همین امر‌ سبب شد تا گل سوم تیم شهرداری توسط اشتباه بازیکنان وچان به صورت گل به خودی به ثمر برسد و کامبک سیرجانی‌ها تکمیل شود.

شهرداری سیرجان با کسب این سه امتیاز ۲۲ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول گروه ب رقابت‌ها تثبیت کرد و به نوعی صعود خود را به دور بعدی رقابت‌های لیگ برتر قطعی کرد.

وچان کردستان هم دومین شکست فصل را باز هم مقابل نماینده سیرجان متحمل شد تا ۱۶ امتیازی باقی بماند و پشت سر شهرداری جایگاه دوم جدول را از آن خود کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=53387
  • نویسنده : احمدرضا احمدیان
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.