14
لیگ برتر فوتبال بانوان؛

پیروزی 6 گله سارگل بوشهر برابر قشقایی شیراز

  • کد خبر : 53417
  • 03 بهمن 1399 - 18:51
پیروزی 6 گله سارگل بوشهر برابر قشقایی شیراز
در ادامه دیدارهای لیگ برتر فوتبال بانوان تیم سارگل بوشهر در دیداری خانگی شکست دیگری به تیم قعرنشین قشقایی شیراز تحمیل کرد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان در گروه ب با دو دیدار به شکل همزمان آغاز شد.

سارگل که هفته قبل در خانه به وچان کردستان باخته بود به امید جبران شکست، پذیرای قشقایی قعر نشین در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر بود.

شاگردان فرشته رجبی که امیدهای صعود به دور بعد لیگ را کمرنگ می‌دیدند، با تمام قوا پا به میدان گذاشتند و خود را محکوم به برد مقابل تیمی می‌دانستند که تا اینجای کار حتی یک گل زده هم ثبت نکرده است.

بوشهری‌ها از همان ابتدا کنترل بازی را به دست گرفتند و تا اواسط نیمه اول موقعیت‌های بسیاری ایجاد کردند که ثمره آن یک گل بود تا دختران تنگستان با برتری یک گله راهی رختکن شوند.

میزبان که از ابتدای نیمه دوم صاحب توپ و میدان بود سرانجام پس از چند فرصت مزد زحمات خود را درون زمین گرفت و پنج بار دیگر دروازه قشقایی را گشود تا شیرازی‌ها را ۶ تایی و قاطعانه سه امتیاز بازی را کسب کند.

سلاله شاطری بازیکن گلزن سارگل در این بازی نیز درخشان ظاهر شد و هت تریک کرد. هانیه رحیمی، سمیرا اسماعیلی و فاطمه شجاعی دیگر گلزنان تیم سارگل بوشهر برابر قشقایی شیراز بودند.

جنوبی‌ها با این برد موقتاً به رده سوم جدول رفتند و باید دید که نتیجه بازی پالایش-ملوان که به دلیل بارش برف و تعویض ورزشگاه به تأخیر افتاده چه خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=53417

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.