اولین برد پارس آرا با عبور از کیمیا اسفراین و جاده یخبندان | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
15
لیگ برتر فوتسال بانوان؛

اولین برد پارس آرا با عبور از کیمیا اسفراین و جاده یخبندان

  • کد خبر : 53424
  • 03 بهمن 1399 - 17:15
اولین برد پارس آرا با عبور از کیمیا اسفراین و جاده یخبندان
پارس آرا در نخستین دیدار خود در لیگ برتر فوتسال بانوان برابر کیمیای اسفراین پیروز شد. این برد با عبور از جاده یخبندان اسفراین به دست آمد.

به گزارش ” آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران هفته دوم فصل جدید لیگ برتر فوتسال بانوان آغاز شد و در دیداری از گروه دوم رقابت ها پارس آرا شیراز موفق به برتری در برابر کیمیای اسفراین شد .

این دیدار که قرار بود در ساعت ۱۱:۰۰ امروز در سالن ورزشی شهدای کارگر اسفراین برگزار شود به دلیل یخبندان و مسدود بودن جاده و مسیر های منتهی به سالن برگزاری مسابقه که منجر به دیر رسیدن اعضای برگزار کننده بازی شد به ساعت ۱۵:۰۰ موکول شد.

سرانجام با حضور تیم داوری متشکل از سمیه طاهری ، محبوبه میر احمدی ، زهرا فدایی و محدثه میرازی عمرانی برگزار شد . در پایان این دیدار کیمیای اسفراین با نتیجه 5 بر ۲ مغلوب پارس آرا شیراز شد که گل های کیمیای اسفراین توسط شیرین صفار و سما کشاورزی پور به ثمر رسید .

کیمیای اسفراین هفته ی گذشته مقابل هیات فوتبال خراسان رضوی شکست خورده بود و این هفته نیز شکست دیگری را تجربه کرد . تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر و قهرمان فصل گذشته لیگ یک با هدایت زهرا حاتمی آماده رقابت های هفته آتی می شود تا نتایج تلخ گذشته را به دست فراموشی بسپارند .

دیدار هفته  گذشته پارس آرا شیراز مقابل پالایش نفت به زمان دیگری موکول شد و این دیدار اولین بازی پارس آرا در لیگ برتر بود تیمی که نسبت به سایر رقبای خود زمان کمتری را برای آماده سازی در لیگ داشته است و حضور آنها در هاله ای از ابهام بود اما نتیجه امروز نشان داد که تیم دست و پا بسته ای نیستند .

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=53424

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.