15
لیگ برتر بسکتبال بانوان

بانوان شهر گرگان برابر مولتی کافه مشهد به برتری رسید

  • کد خبر : 53471
  • 04 بهمن 1399 - 15:40
بانوان شهر گرگان برابر مولتی کافه مشهد به برتری رسید
تیم بسکتبال بانوان شهر گرگان در دیداری از لیگ برتر بسکتبال بانوان در تهران برابر تیم مولتی کافه مشهد پیروز شد و به چهارمین برد خود در نهمین بازی، دست پیدا کرد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ دور گروهی مسابقات لیگ برتر بسکتبال بانوان از گروه دوم امروز دنبال شد و تیم بانوان شهر گرگان 84 بر 64 از سد تیم مولتی کافه مشهد گذشت.

در کوارتر نخست، رقابت نزدیک دو تیم با برتری ۱۲ بر ۱۱ گرگانی‌ها به پایان رسید و در کوارتر دوم تیم بانوان شهر گرگان ۲۱ بر ۱۷ تیم مولتی کافه مشهد با هدایت نسرین فدایی را شکست داد.

در کوارتر سوم تیم بانوان شهر گرگان با برتری ۲۵ بر ۱۵ فاصله را بازهم بیشتری کرد و در نهایت کوارتر چهارم با برتری ۲۶ بر ۲۱ تیم بانوان شهر گرگان به پایان رسید.

پریسا کرمی بازیکن ارزشمند تیم بانوان شهر گرگان در این بازی با ۲۲ امتیاز و ۱۱ ریباند دبل دبل کرد و همچنین در ۳۷ دقیقه حضور در میدان 5 توپ ربایی و ۳ پاس منجر به گل داشت.

مونس علی پناه نیز با ۱۳ امتیاز و ۱۵ ریباند برای تیم بسکتبال گرگان دبل دبل کرد. همچنین سوگند احمدی با کسب ۱۸ امتیاز و مرضیه تندرو با کسب ۱۴ امتیاز سهم قابل توجهی در پیروزی امروز تیم بانوان شهر گرگان ایفا کردند.

همچنین در ترکیب تیم مولتی کافه مشهد فائزه باستانی ۱۲ امتیاز دریا فرهادپور ۱۱ امتیاز و نجمه زردکانلو ۱۰ امتیاز به دست آوردند. این پیروزی چهارمین برد تیم بانوان شهر گرگان در نهمین مسابقه این تیم در لیگ برتر بسکتبال زنان بود.

تیم بانوان شهر گرگان فصل گذشته نایب قهرمان لیگ برتر بسکتبال بانوان شده بود اما امسال با جدایی ستارگان این تیم بخش قابل توجهی از قدرت خود را از دست داد. هدایت این تیم را سروه ضرغامیان بر عهده دارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=53471

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.