20
اظهارات سرمربی سایپا

مریم هاشمی: سایپا خود را به جامعه والیبال ثابت کرد

  • کد خبر : 53632
  • 08 بهمن 1399 - 2:30
مریم هاشمی: سایپا خود را به جامعه والیبال ثابت کرد
مریم هاشمی سرمربی تیم والیبال سایپا معتقد است تیمش با تکرار قهرمانی در لیگ برتر زنان خود را به جامعه والیبال ثابت کرد.

پایگاه خبری ورزش زنان ایران – تیم والیبال زنان سایپا امروز (دوشنبه) با پیروزی سه بر صفر مقابل شهرداری قزوین قهرمان لیگ برتر والیبال زنان شد و از عنوان قهرمانی خود دفاع کرد.

مریم هاشمی،سرمربی سایپا در مورد قهرمانی در لیگ گفت: مسابقه خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم، خوشبختانه با خطا و اشتباهات خیلی کم بازیکنان، سه امتیاز را به دست آوردیم و بدون باخت، قهرمان زودهنگام لیگ شدیم.

او افزود: از باشگاه سایپا و تمام کسانی که برای قهرمانی ما در لیگ حمایت و کمک کردند و همچنین از بازیکنان عزیزم که زحمات زیادی کشیدند و با تلاش خود این قهرمانی را به باشگاه سایپا هدیه دادند، تشکر می‌کنم.

مریم هاشمی در مورد کسب دومین قهرمانی پیاپی در لیگ والیبال گفت: برای دومین دوره قهرمان شدیم، سال گذشته متاسفانه به دلیل کرونا شرایط خاص بود و قهرمانی نمود زیادی نداشت اما امسال با این قهرمانی خود را به جامعه والیبال ثابت کردیم.

اکرم قهرمانی: بی‌انگیزه بودیم و سکو کسب نکردیم

اکرم قهرمانی، سرمربی تیم شهرداری قزوین پس از شکست مقابل سایپا و قرار گرفتن در رتبه چهارم لیگ گفت: بازیکنان سایپا امروز خیلی قدرتمند بازی کردند و به آنها تبریک می‌گویم.  توقع نداشتم دیدار آخر با سایپا را ببریم اما فکر می‌کردم بازیکنانم خیلی بهتر از این کار کنند اما بی‌انگیزگی روی کارشان تاثیر گذاشت و عملکرد خوبی نداشتند.

او در مورد برنامه ریزی برای کسب سکو در لیگ بیان کرد: همه تیم‌ها به دنبال کسب سکو هستند اما در شروع مسابقات دور دوم، آسیب دیدگی یکی از بازیکنان اصلی‌مان لطمه زیادی به تیم زد. قطعا برنامه  داشتم که حداقل سکوی سوم را به دست بیاوریم اما این آسیب دیدگی و بی‌انگیزگی ناشی از آن باعث شد تا در طول مسابقات سکویی را کسب نکنیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=53632

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.