24
منتقد رییس فدراسیون، دعوت شد

مهرو کمرانی : اکرم خدابنده از فرصت دعوت به تیم ملی استفاده کند

  • کد خبر : 53686
  • 08 بهمن 1399 - 15:27
مهرو کمرانی : اکرم خدابنده از فرصت دعوت به تیم ملی استفاده کند
مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان تاکید کرد اکرم خدابنده باید از فرصت دعوت به تیم ملی استفاده کند . او همچنین تنها نگرانی موجود را بازی تدارکاتی برای دختران تکواندوکار دانست.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران مهرو کمرانی، درباره دعوت از اکرم خدابنده و ملیکا میرحسینی وکیلی به اردوی تیم ملی تکواندوی بانوان اظهار کرد: ما در اوزان ۲ و ۴ پنجاه پنجاه هستیم و هنوز برای اعزام یکی از این دو وزن به جمع بندی نهایی نرسیده‌ایم.

وی افزود: هدفمان این بود که یک ماه پیش در وزن ۴ نیز نفرات شایسته را به اردوی تیم ملی دعوت کنیم اما این موضوع به بعد از لیگ تکواندو بانوان موکول شد. می‌خواهیم بر روی وزن ۴ المپیک نظر کوچکی داشته باشیم تا برای اعزام ۲ نماینده به کسب سهمیه المپیک، تکواندوکار شایسته‌ای از قلم نیفتد.

اکرم خدابنده و مهرو کمرانی در تمرین تیم ملی تکواندو بانوان پیش از اعزام به مسابقات جهانی منچستر

سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان ادامه داد: ملیکا میرحسینی چند سال در اردوی تیم ملی حضور داشته و در برخی رقابت‌های خارجی نیز مبارزه کرده و توانسته نمایش خوبی داشته باشد. عملکرد ملیکا میرحسینی در لیگ را زیر نظر گرفتیم و او توانست مبارزات خوبی را به نمایش بگذارد. ما در مجموع در وزن بالا در ایران مشکل داریم و تعداد نفراتمان کم است.

وی خاطرنشان کرد: اکرم خدابنده نیز تجربه بالایی دارد و سال‌ها عضو تیم ملی بوده است. دوست داشتم که او بار دیگر این فرصت را به‌دست بیاورد تا خودش را محک بزند. به شخصه دوست دارم اکرم خدابنده با انگیزه بالا در تکواندو کار کند، خیلی‌ها در کشورهای دیگر که سن و تجربه اکرم خدابنده را دارند قصد دارند در المپیک به میدان بروند.

زهرا پور اسماعیل و ملیکا میرحسینی در تمرین تیم ملی تکواندو بانوان

مهرو کمرانی درباره میزان حمایت‌ها از تیم ملی تکواندوی بانوان در راه اعزام به رقابت‌های کسب سهمیه المپیک گفت: فدراسیون تکواندو در این شرایط سخت برای تیم ملی سنگ تمام گذاشته و حمایت کاملی از تیم ملی بانوان دارد. از لحاظ استفاده از متخصص تغذیه و روانشناس دیگر مشکلی نداریم.

وی گفت: تنها مشکل ما این است که امیدوارم شرایط به لحاظ شیوع کرونا این اجازه را به ما بدهد که قبل از رقابت‌های آسیایی کسب سهمیه در اوایل فرودین، در یک تورنمنت خارجی نفراتمان را محک بزنیم. رقابت‌های ترکیه که قرار است بهمن ماه برگزار شود هنوز قطعی نشده و ممکن است تا اسفند به تعویق بیفتد.

تمرین تیم ملی تکواندو بانوان

مربی تیم ملی تکواندوی زنان گفت: اگر این مسابقات بهمن ماه برگزار شود می‌توانیم در آن شرکت کنیم، در غیر این صورت با توجه به زمان کم تا مسابقات کسب سهمیه نمی‌توانیم در تورنمنت ترکیه حاضر شویم.

مهرو کمرانی در پایان در پاسخ به این سؤال که با توجه به اهمیت محک ملی پوشان قبل از رقابت‌های کسب سهمیه المپیک، راهکاری برای این موضوع اندیشیده شده یا خیر، گفت: از فدراسیون درخواست کردیم اگر این امکان فراهم باشد دو کشور خارجی برای برگزاری اردوی مشترک به ایران بیایند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=53686

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.