19
لیگ برتر والیبال بانوان

ذوب آهن نایب قهرمان لیگ برتر والیبال بانوان شد ؛ شهرداری قزوین چهارم

  • کد خبر : 53698
  • 09 بهمن 1399 - 13:31
ذوب آهن نایب قهرمان لیگ برتر والیبال بانوان شد ؛ شهرداری قزوین چهارم
 در آخرین روز مرحله نهایی لیگ برتر والیبال بانوان تیم ذوب آهن اصفهان امروز مقابل شهرداری قزوین به پیروزی رسید و نایب قهرمانی خود در لیگ برتر والیبال را قطعی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دختران قهرمان ؛  هفته ششم و پایانی از مرحله نهایی لیگ برتر والیبال بانوان امروز برگزار شد و تیم ذوب آهن اصفهان در سالن فدراسیون والیبال در سه ست پیاپی  برابر شهرداری قزوین به پیروزی رسید.

در این بازی در ست نخست شاگردان فریبا صادقی تیم برتر میدان بودند و مزد این برتری را با پیروزی ۲۵ بر ۱۵ در اولین ست دریافت کردند.

دست دوم شهرداری قزوین مقاومت بیشتری از خود نشان داد و شاگردان اکرم قهرمانی در این ست حریف قدرتمند اصفهانی را آزار دادند با این حال ذوب‌آهن با استفاده از تجربه خود در ست دوم نیز برنده بود و با امتیاز ۲۵ بر ۲۰ حریف خود را شکست داد.

آیتک-سلامت-و-فرانک-بابلیان-ذوب-آهن-پیکان-لیگ-برتر-والیبال-بانوان

سرانجام درست پایانی باز هم برتری از آن گاندوها بود  و ذوب آهن اصفهان در این ست نیز ۲۵ بر 16 به پیروزی رسید و صاحب چهارمین برد خود در مرحله نهایی لیگ برتر والیبال بانوان شد.

بدین ترتیب تیم تحت هدایت فریبا صادقی با کسب ۱۲ امتیاز نایب قهرمان لیگ برتر والیبال زنان شد و پس از سایپا در جایگاه دوم لیگ ۹۹ قرار گرفت.

ذوب آهن برای قهرمانی در دو بازی رفت و برگشت برابر سایپا کم آورد و بار دیگر به یک نایب قهرمانی بسنده کرد.  ذوب آهن در  فصل جاری با تغییراتی محدود نسبت به فصل گذشته و البته از دست دادن یکی دو مهره سرشناس وارد لیگ شد.

دیدار والیبال ذوب آهن و خجسته اسلامشهر

به نظر می‌رسد نایب قهرمانی رتبه‌ ای شایسته و به نوعی ارزشمند برای ذوب آهن باشد.  به عبارت دیگر بعید است کسی در اصفهان از نایب قهرمانی ذوب آهن دلگیر باشد و آن را یک ناکامی قلمداد کند گرچه بدیهی است ذوب آهن فصل آینده برای بازگشت به قله، برنامه خواهد داشت.

تیم شهرداری قزوین نیز  با شکست امروز برابر ذوب آهن  بدون امتیاز و با شش شکست پیاپی در مرحله نهایی به کار خود در لیگ والیبال بانوان پایان داد و چهارم شد.

شهرداری-قزوین-سروقامتان-بابل-لیگ-برتر-والیبال-زنان

شهرداری قزوین گرچه در مرحله گروهی عملکرد قابل قبولی داشت اما در مرحله نهایی نشان داد که توان مقاومت در برابر تیم‌های پرمهره تهران و اصفهان را ندارد البته بازیکنان جوان و با انگیزه شهرداری قزوین می‌توانند در آینده خطری جدی برای نام‌های بزرگ باشند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=53698

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.