12
هفته سوم و چهارم لیگ تیراندازی تپانچه بانوان

درخشش دوباره گلنوش سبقت اللهی | روز خوش برای مقاومت و هیئت قم

  • کد خبر : 53715
  • 09 بهمن 1399 - 18:37
درخشش دوباره گلنوش سبقت اللهی | روز خوش برای مقاومت و هیئت قم
مسابقات هفته سوم و چهارم لیگ برتر تیراندازی تپانچه بانوان با درخشش تکراری گلنوش سبقت اللهی همراه بود. او همانند دور قبل در فینال انفرادی، قهرمان شد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ گلنوش سبقت اللهی ستاره باسابقه تیراندازی تپانچه ایران امروز دوباره ثابت کرد که دود از کنده بلند می‌شود و او همچنان در اوج است.

همانند هفته اول و دوم لیگ تپانچه که گلنوش سبقت اللهی تیرانداز تیم امید صدرا خلیج فارس در فینال از رقبایش سبقت گرفته بود امروز نیز او با رکورد 242.1 توانست بالاتر از هانیه رستمیان جوان تیم مقاومت که سهمیه المپیک توکیو را گرفته، در صدر قرار بگیرد.

گلنوش سبقت اللهی تیراندازی تپانچه

رستمیان در فینال رکورد 240.7 را ثبت کرد. نفر سوم فینال سارا میرابی تیرانداز تیم هیئت تیراندازی استان فارس بود که با رکورد 219.7 به کار خود پایان داد. نوشین پی خسته و زینب طوماری از تیم هیئت تیراندازی استان قم، چهارم و پنجم شدند.

عناوین ششم تا هشتم فینال هفته سوم و چهارم نیز به ترتیب به مینا قربانی از تیم مقاومت، زهرا صفری از هیئت تیراندازی استان فارس و مهسا نیک نفس از کرمان رسید.

در مسابقات تیمی از هفته سوم تیم‌های مقاومت، هیئت تیراندازی استان قم و هیئت مازندران بر تیم‌های هیئت تیراندازی استان کرمان، امید صدرا خلیج فارس هرمزگان و رایمون غلبه کردند.

در هفته چهارم نیز تیم‌های هیئت تیراندازی استان کرمان، هیئت تیراندازی استان قم و مقاومت در مقابل تیم‌های هیئت تیراندازی استان فارس، رایمون و امید صدرا خلیج فارس هرمزگان پیروز شدند. این مسابقات در سالن فدراسیون تیراندازی برگزار شد.

هفته سوم و چهارم لیگ تپانچه بانوان گلنوش سبقت اللهی هانیه رستمیان سارا میرابی

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=53715

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.