16
لیگ برتر فوتسال بانوان

نمایش بیرحمانه حفاری خوزستان در شیراز با فاطمه پاپی

  • کد خبر : 53834
  • 10 بهمن 1399 - 13:24
نمایش بیرحمانه حفاری خوزستان در شیراز با فاطمه پاپی
تیم فوتسال حفاری خوزستان در هفته سوم لیگ برتر فوتسال بانوان در شیراز برابر تیم پویندگان به یک برد قاطع رسید و صدر جدول گروه یک را حفظ کرد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ هفته سوم دور گروهی لیگ برتر فوتسال بانوان امروز برگزار شد و تیم فوتسال ملی حفاری خوزستان در شیراز با نتیجه 13 بر صفر برابر تیم پویندگان صنعت فجر شیراز به برتری رسید.

در این بازی شاگردان مینا بارانی از هر نظر نسبت به حریف خود برتر بودند و در جنگی بین دارا و ندار در نیمه نخست ۷ گل به ثمر رساندند.

در نیمه دوم حفاری با ثبت 6 گل دیگر اختلاف را بیشتر کرد و در نهایت با این برد بی دردسر و آسان سومین بازی خود در لیگ برتر فوتسال بانوان را با برد پشت سر گذاشت.

فاطمه پاپی در این بازی با به ثمر رساندن 4 گل درخشش ویژه ای داشت. سحر پاپی ستاره وفادار حفاری نیز 2 گل به ثمر رساند و مریم چرخاوی ۲ گل، زهرا اسدی ۲ گل ، مهسا کمالی ۲  گل و سارا افرازی یک گل در این مسابقه به ثمر رساندند.

این پیروزی به حفاری کمک کرد تا با قدرت و با ۹ امتیاز از سه بازی جایگاه خود را در صدر جدول گروه یک تثبیت کند. حفاری در بازی های قبلی خود نامی نو اصفهان و سایپا را قربانی کرده بود.

در گروه یک لیگ برتر فوتسال بانوان تیم‌های ملی حفاری خوزستان، مس کرمان، نامی نو اصفهان، سایپای تهران، پویندگان صنعت فجر شیراز، شهروند ساری و هیئت فوتبال رودان هرمزگان حضور دارند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=53834

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.