شهرداری بم با پیروزی بر البرز صدر جدول را تصاحب کرد | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
14
هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان

شهرداری بم با پیروزی بر البرز صدر جدول را تصاحب کرد

  • کد خبر : 53860
  • 10 بهمن 1399 - 15:13
شهرداری بم با پیروزی بر البرز صدر جدول را تصاحب کرد
صدر جدول گروه یک لیگ برتر فوتبال بانوان بار دیگر به تصاحب شهرداری بم درآمد. شهرداری بم در خانه تیم هیئت فوتبال البرز را با شکست سنگینی بدرقه کرد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز برگزار شد و تیم شهرداری بم با پیروزی پرگل 7 بر صفر برابر تیم هیئت فوتبال البرز به صدر جدول گروه یک رسید.

شاگردان مرضیه جعفری امروز در ورزشگاه فجر بم میزبان نماینده البرز بودند و توانستند با کسب پنجمین پیروزی در هفتمین مسابقه با 16 امتیاز در صدر جدول گروه یک بایستند.

در این بازی مونا حمودی گل اول را برای شهرداری بم به ثمر رساند و سپس نوبت به سمانه چهکندی وینگر مشهدی شهرداری بم رسید تا در این بازی برای تیمش گلزنی کند.

شهرداری بم در ادامه توانست توسط بهناز طاهرخانی، کویستان خسروی مدافع باتجربه و البته فاطمه گرایلی هافبک مازندرانی خود باز هم به گل برسد. گلزنی فاطمه گرایلی در این بازی تقریباً با سالروز تولدش، مصادف بود.

مونا حمودی همچنین زننده ششمین گل مداقع عنوان قهرمانی در این بازی بود و سپس بهناز طاهرخانی نیز مثل مونا حمودی، خود را 2 گله کرد. هیئت البرز با این شکست، برای پنجمین بار در هفتمین مسابقه بازنده میدان را ترک کرد.

بدین ترتیب شهرداری بم حالا در صدر جدول است و در آخرین مسابقه خود در دور گروهی در اصفهان میهمان ذوب آهن اصفهان خواهد بود. مسابقه‌ای که نقشی تعیین کننده در صعود تیم‌ها از گروه یک لیگ برتر فوتبال بانوان ایفا خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=53860

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.