18
لیگ برتر فوتبال بانوان

پیروزی سپاهان برابر همیاری آذربایجان غربی با هت تریک روزبهان

  • کد خبر : 53879
  • 10 بهمن 1399 - 15:22
پیروزی سپاهان برابر همیاری آذربایجان غربی با هت تریک روزبهان
سپاهان اصفهان در مسابقه‌ای خانگی از هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان برابر همیاری آذربایجان غربی به پیروزی رسید. بردی که البته آسان به دست نیامد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز به انجام رسید و در یکی از بازی‌ها در گروه یک، سپاهان اصفهان در ورزشگاه صفاییه 4 بر صفر از سد همیاری آذربایجان غربی عبور کرد.

در این بازی در اصفهان تیم همیاری آذربایجان غربی که همه بازی‌های گذشته خود را واگذار کرده بود برابر طلایی پوشان اصفهانی در نیمه نخست به خوبی مقاومت کرد و در حالی در نهایت بازنده شد که در نیمه دوم توان مقاومت در برابر سپاهان را از دست داد.

شقایق روزبهان مهره آماده این روزهای سپاهان در مسابقه امروز باز هم در نفش گلزن ظاهر شد. او هم فصل گذشته و هم امسال، یک مهره قابل اتکا برای سپاهان بوده است و هت تریک امروزش، امضای او پای سند شایستگی هایش است.

مریم رهیده پیستون راست قمی تیم سپاهان دیگر گلزن سپاهان در بازی امروز بود. مریم رهیده که اصولا به پاس گل بیشتر از گلزنی عادت دارد امروز ترک عادت کرد.

سپاهان با این پیروزی به امتیاز 16 در جدول رده بندی گروه یک لیگ برتر فوتبال بانوان رسید و با تفاضل گل کمتر نسبت به شهرداری بم در رده دوم ایستاد.

تیم طلایی اصفهان در هفته پایانی دور رفت برابر تیم هیئت البرز صف آرایی می‌کند در حالی که این بازی، مسابقه حساسی هم برای این تیم و هم رقبایش در جدول گروه یک خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=53879

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.