15
برترین ها از سه تیم بالانشین

به بهانه معرفی تیم منتخب لیگ برتر والیبال | مونا آشفته و این سال‌های دلنشین

  • کد خبر : 53902
  • 10 بهمن 1399 - 19:21
به بهانه معرفی تیم منتخب لیگ برتر والیبال | مونا آشفته و این سال‌های دلنشین
مونا آشفته در تیم منتخب لیگ برتر والیبال بانوان در پایان این مسابقات عنوان ارزشمندترین بازیکن لیگ را کسب کرد. بازیکنان تیم منتخب از 3 تیم بالانشین سایپا، ذوب آهن و پیکان هستند. آیا بازیکن جوان به جاه طلبی‌هایش ادامه می‌دهد؟

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ بازگشت مونا آشفته به لیگ برتر والیبال بانوان با کسب عنوان ارزشمندترین بازیکن لیگ برتر برای او همراه بود.

دختر جوان گرگانی 3 سال رؤیایی را سپری کرده است. از فیکس شدن و نمایشی درخشان در تیم ملی تا تجربه لژیونر بودن در لیگ ترکیه و حالا در بازگشت به ایران، کسب عنوان بهترین بازیکن لیگ.

گرچه سایپا روی شانه‌های باتجربه‌هایش قهرمان لیگ شد اما نقش مونای جوان قابل انکار نبود. مونا آشفته بازیکنی بود که پازل تجربه بالای تیم مریم هاشمی را کامل می‌کرد.

مونا آشفته زمانی که به ایران برگشت گفت که می‌خواهد نزدیک به خانواده‌اش باشد و به همین دلیل به ایران برگشته. با این حال روند رو به رشد او می‌گوید قاعدتاً باید دوباره در سطحی بالاتر مشغول به کار شود.

صید او توسط سایپا، ارزشمندترین جابجایی پیش فصل لیگ برتر والیبال بانوان بود و او ارزش خود را در لیگی که سایپا به طور واضح برتر از سایر تیم‌ها بود، نشان داد.

این غیرمنصفانه است که قهرمانی سایپا را به یک بازیکن خاص نسبت دهیم و آن را مثلاً متعلق به مهسا صابری، شبنم علیخانی، مونا کلایی، سودابه باقرپور، نگار کیانی و … بدانیم. سایپا ارکستری منظم بود و مونا آشفته بخشی کلیدی از آن.

فصل برای او به پایان رسیده است. آن چه باید او را به فکر فرو ببرد پیشرفت روز افزون است. سن و سال او، این فرصت را در اختیارش می‌گذارد که جاه طلبی‌های زیادی را در ذهن داشته باشد.

تیم منتخب لیگ برتر والیبال چه کسانی بودند؟

پاسور: شبنم علیخانی از سایپا – بازیکن باتجربه سایپا شایسته این عنوان بود. او همچنان در اوج است و در اختیار داشتن او آرزوی هر تیمی است. تصاویر حضور او در لیگ با ماسک، احتمالاً قابی ماندگار در تاریخ والیبال ایران خواهد شد.

قطر پاسور: الهه پورصالح از پیکان – دختر کم سن و سال گیلانی پیکان چه فصل فوق العاده ای داشت. در پیکان، تیمی که به جوان‌ها میدان می‌دهد، الهه پورصالح ستاره‌ای برای امروز و قطعاً برای فرداهای طولانی است.

الهه پورصالح لیگ برتر والیبال بانوان - پیکان تهران و افق قم (19)

مدافعان: زهرا شیری از ذوب آهن و پوران زارع از سایپا – هر دو نفر در تیمشان، بازیکنانی در خدمت تیم بودند. به طور کلی از مدافعان کمتر می‌شنویم و آن‌ها معمولاً مظلوم واقع می‌شوند. ارزش این 2 بازیکن قابل چشم پوشی نیست.

دریافت‌کننده قدرتی: مهسا صابری از سایپا و فرزانه زارعی از ذوب‌آهن – دو ستون قدرتمند سایپا و ذوب آهن برای تیمشان همه کار کردند. صابری، به بلوغ فنی رسیده و فرزانه زارعی، یار وفادار ذوب آهن نیز همچنان با ثبات پیش می‌رود.

لیبرو: زهرا بخشی از پیکان – او محبوب است و این محبوبیت را از سر تمایل به یادگیری، تجربه اندوزی و البته اخلاقش دارد. او نیز یکی از جوان‌هایی است که هنوز زمان زیادی برای الگو شدن در پیش دارد.

ارزشمندترین بازیکن: مونا آشفته از سایپا

فدراسیون والیبال این طرح گرافیکی را برای هشت بازیکن تیم منتخب فصل مهیا و منتشر کرده است:

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=53902

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.