15
لیگ تنیس روی میز بانوان؛

وچان کردستان و دانشگاه آزاد به تساوی رضایت دادند

  • کد خبر : 54118
  • 13 بهمن 1399 - 23:13
وچان کردستان و دانشگاه آزاد به تساوی رضایت دادند
در روز اول از دور برگشت لیگ تنیس روی میز بانوان تیم های وچان کردستان و دانشگاه آزاد به تساوی رضایت دادند.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ در آغاز دور برگشت لیگ تنیس روی میز بانوان امروز در آکادمی امیر احتشام زاده مجموعه ورزشی انقلاب تهران جدال وچان کردستان و دانشگاه آزاد برنده نداشت.

وچان کردستان که در بازی رفت توانسته بود 4 بر 2 دانشگاه آزاد را شکست دهد امروز برای پیروزی به در بسته خورد و در نهایت با تساوی برابر حریفش به کار خود خاتمه داد.

در این بازی، جدال دیدنی و تماشایی دوبل اول بین کیمیا رستمی و الینا رحیمی پینگ پنگ بازان جوان وچان برابر ملیکا کرمی و سارا شهسواری از دانشگاه آزاد در حالی با برد 3 بر صفر رستمی و رحیمی پایان یافت که در هر 3 گیم، شاهد رقابتی پایاپای و نزدیک بین دو تیم بودیم.

در بازی دوم دوبل اما تیم دانشگاه آزاد با مریم صامت چهره باتجربه خود و شقایق حسین زاده جبران مافات کرد و تیم دوبل ملیکا عامرطاس و صبا سراجی را 3 بر یک شکست داد.

در مسابقه انفرادی اول، صبا سراجی پینگ پنگ باز تیم وچان کردستان 3 بر یک نتیجه را به ملیکا کرمی از دانشگاه آزاد واگذار کرد.

در ادامه الینا رحیمی راکت به دست مهابادی تیم وچان کردستان موفق شد در جدال جوانی و تجربه، 3 بر صفر سارا شهسواری پینگ پنگ باز باتجربه کرمانشاهی تیم دانشگاه آزاد را شکست دهد.

الینا رحیمی تور تنیس روی میز جوانان و نوجوانان دختر اراک پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ نیمه نهایی نوجوانان

رالی دو تیم با رقابت نفس گیر صبا صفری از وچان کردستان و مریم صامت از دانشگاه آزاد دنبال شد که حاصل آن پیروزی 3 بر 2 مریم صامت پینگ پنگ باز گرگانی برابر صبا صفری بود.

سرانجام کیمیا رستمی پینگ پنگ باز تهرانی تیم وچان کردستان در بازی برابر زهرا شهسواری 3 بر یک برنده شد و وچان را از شکست رهانید.

لیگ تنیس روی میز زنان در دور برگشت تا 17 بهمن در تهران ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=54118

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.