17
لیگ برتر تنیس روی میز بانوان

پیروزی قاطع شهرداری شهر بابک برابر آکادمی وفایی راد بابل

  • کد خبر : 54125
  • 14 بهمن 1399 - 11:18
پیروزی قاطع شهرداری شهر بابک برابر آکادمی وفایی راد بابل
در دومین روز از دور برگشت لیگ تنیس روی میز بانوان در تهران تیم شهرداری شهربابک برابر آکادمی وفایی راد بابل به یک پیروزی قاطع دست پیدا کرد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ دومین روز از دور برگشت لیگ تنیس روی میز بانوان امروز در آکادمی امیر احتشام زاده تهران آغاز شد و تیم صدرنشین به یک برد دیگر دست یافت.

تیم شهرداری شهر بابک امروز با هدایت حمیده ایرانمنش موفق شد ۶ بر صفر برابر تیم آکادمی وفایی را در بابل به پیروزی دست پیدا کند و در صدر جدول رده بندی دست نیافتنی‌تر شود.

در مسابقه دوبل اول، تیم دونفره پریناز حاجیلو و فاطمه جمالی فر از شهرداری شهر بابک در یک مسابقه دشوار و نزدیک ۳ بر ۲ برابر غزاله مولاطلب و هلیا اصغری از تیم آکادمی وفایی راد بابل پیروز شدند.

در دومین مسابقه دوبل، تیم دونفره مهشید اشتری و شیما صفایی از شهرداری شهر بابک سه بر صفر مقابل مهرسا مسلمی و فاطمه مختار رضایی برنده شدند و بردی قابل پیش بینی به دست آوردند.

با آغاز مسابقات انفرادی ابتدا پریناز حاجیلو ستاره کرجی تیم شهرداری شهر بابک در 3 گیم پیاپی از سد مهرسا مسلمی از آکادمی وفایی راد بابل عبور کرد.

در مسابقه انفرادی دوم نوبت به شیما صفایی چهره آینده دار همدانی تنیس روی میز ایران از تیم شهرداری شهر بابک رسید که 3 بر صفر برابر هلیا اصغری از آکادمی وفایی راد بابل پیروز شود.

در ادامه مریم فرعی پینگ پنگ باز کرجی تیم شهرداری شهر بابک در مصاف با غزاله مولاطلب سه بر یک صاحب برتری شد.

در آخرین مسابقه انفرادی مهشید اشتری بازیکن مشهدی تیم شهرداری شهر بابک مقابل فاطمه مختار رضایی از تیم آکادمی وفایی راد بابل قرار گرفت.

در این بازی تماشایی و دیدنی فاطمه مختار رضایی برای اشتری ملی‌پوش دردسرساز شد اما در نهایت با وجود شایستگی‌های هر دو بازیکن برای برد این مهشید اشتری بود که توانست سه بر دو حریفش را شکست دهد.

بدین ترتیب تیم شهرداری شهر بابک با کسب هفتمین پیروزی پیاپی در لیگ تنیس روی میز بانوان یک گام دیگر به قهرمانی در این مسابقات و تکرار موفقیت سال گذشته نزدیک‌تر شد.

این بازی به سرداوری پوران رحیمی و با قضاوت صفیه کلانتری، مائده کارگر و سیما محمدخان بیگی به انجام رسید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=54125

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.