14
لیگ تنیس روی میز بانوان

دانشگاه آزاد با صامت و شهسواری از سد گلستان تجارت جنوب گذشت

  • کد خبر : 54133
  • 14 بهمن 1399 - 15:30
دانشگاه آزاد با صامت و شهسواری از سد گلستان تجارت جنوب گذشت
دانشگاه آزاد در دومین روز از دور برگشت لیگ تنیس روی میز بانوان در تهران به پشتوانه مریم صامت، ملیکا کرمی و سارا شهسواری برابر تیم گلستان تجارت جنوب به پیروزی رسید.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ دومین روز از دور برگشت لیگ تنیس روی میز بانوان امروز در آکادمی امیر احتشام زاده تهران ادامه یافت و تیم دانشگاه آزاد 5 بر یک گلستان تجارت جنوب را شکست داد.

در مسابقه دوبل اول، تیم مریم صامت و شقایق حسین زاده از دانشگاه آزاد 3 بر صفر برابر سلینا درزی و باران ارجمند از گلستان تجارت جنوب پیروز شدند.

در دومین مسابقه دو نفره، تیم ملیکا کرمی و سارا شهسواری 3 بر صفر از دانشگاه آزاد 3 بر صفر هانیه رضایی و کیانا عجم حسنی را شکست دادند.

با آغاز مسابقات انفرادی، مریم صامت پینگ پنگ باز کهنه کار گرگانی تیم دانشگاه آزاد با برد 3 بر صفر برابر کیمیا آقایان دانشگاه آزاد را به پیروزی نزدیک‌تر کرد.

در ادامه ملیکا کرمی به نمایندگی از دانشگاه آزاد برابر سلینا درزی از گلستان تجارت جنوب به میدان رفت و برای کسب یک برد 3 بر صفر دیگر برای تیمش، کار سختی در پیش نداشت.

در سومین مسابقه انفرادی، شقایق حسین زاده از دانشگاه آزاد در حالی که گیم اول را از باران ارجمند پینگ پنگ باز نوجوان تیم گلستان تجارت جنوب برده بود در نهایت 3 بر یک مغلوب او شد.

باران ارجمند 2 سال قبل در مسابقات هوپس کشور نایب قهرمان شده بود. او امروز نمایشی دلپذیر داشت و با انگیزه ظاهر شد و نوید ظهور پدیده جدیدی را داد.

سرانجام در آخرین مسابقه انفرادی، دیدار سارا شهسواری پینگ پنگ باز مجرب کرمانشاهی تیم دانشگاه آزاد برابر هانیه رضایی با برتری 3 بر صفر سارا شهسواری به پایان رسید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=54133

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.