20
لیگ برتر تنیس روی میز بانوان

جدال نزدیک پادما یدک اصفهان و وچان کردستان برنده نداشت

  • کد خبر : 54148
  • 14 بهمن 1399 - 20:53
جدال نزدیک پادما یدک اصفهان و وچان کردستان برنده نداشت
در آخرین بازی از دومین روز دور برگشت لیگ تنیس روی میز بانوان در تهران جدال نزدیک پادما یدک اصفهان و وچان کردستان برنده نداشت.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ دومین روز از دور برگشت لیگ تنیس روی میز بانوان سه شنبه شب در آکادمی امیر احتشام زاده تهران پایان یافت و دیدار تیم‌های پادما یدک اصفهان و وچان کردستان به تساوی 3 بر 3 انجامید.

در این بازی، مسابقه دوبل اول دو تیم با برتری 3 بر صفر کیمیا رستمی و الینا رحیمی از تیم وچان کردستان برابر حنانه امیدی و مهرسا موسوی از پادما یدک اصفهان همراه شد.

الینا رحیمی تور تنیس روی میز جوانان و نوجوانان دختر اراک پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ نیمه نهایی نوجوانان

در مسابقه دوبل دوم اما تیم پادما یدک اصفهان با کمک ندا شهسواری بزرگ و با حضور دینا فرمانی 3 بر یک تیم دو نفره صبا صفری و صبا سراجی از وچان را مغلوب کرد.

در مسابقه انفرادی اول، الینا رحیمی پینگ پنگ باز اهل مهاباد تیم وچان کردستان 3 بر یک از سد درسا موسوی از پادما یدک اصفهان عبور کرد.

سپس نوبت به کیمیا رستمی پینگ پنگ باز با اخلاق تهرانی رسید که وچان کردستان را با برد 3 بر یک برابر حنانه امیدی، به پیروزی نزدیک کند.

با این وجود، پادما یدک اصفهان در 2 بازی باقی مانده انفرادی، دست وچان کردستان را از پیروزی کوتاه کرد.

ابتدا دینا فرمانی در یک بازی حساس و دیدنی در مصاف با صبا سراجی از وچان کردستان 3 بر یک به پیروزی رسید و اختلاف نتیجه مجموع مسابقه را به حداقل رساند.

در نهایت نوبت به ندا شهسواری دختر اول تنیس روی میز ایران در عرصه بین المللی رسید که با پیروزی 3 بر صفر برابر صبا صفری از وچان کردستان، در نهایت بازی دو تیم را به تساوی 3 بر 3 بکشاند و این بازی برنده نهایی، نداشته باشد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=54148

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.