17
لیگ برتر تنیس روی میز بانوان

پادما یدک اصفهان برابر گلستان تجارت جنوب پیروز شد

  • کد خبر : 54157
  • 15 بهمن 1399 - 13:02
پادما یدک اصفهان برابر گلستان تجارت جنوب پیروز شد
در نخستین دیدار از روز سوم دور برگشت لیگ تنیس روی میز بانوان در تهران تیم پادما یدک اصفهان برابر گلستان تجارت جنوب پیروز شد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ سومین روز از دور برگشت لیگ تنیس روی میز بانوان صبح چهارشنبه در آکادمی امیر احتشام زاده تهران آغاز شد و دیدار تیم‌های پادما یدک اصفهان و گلستان تجارت جنوب با برتری 5 بر یک تیم اصفهانی پایان یافت.

در این مسابقه در بازی دوبل اول، تیم دو نفره ندا شهسواری و دینا فرمانی سه بر صفر برابر هانیه رضایی و سلینا درزی از گلستان تجارت جنوب پیروز شدند.

در مسابقه دوبل دوم، تیم حنانه امیدی و مهرسا موسوی از پادما یدک اصفهان سه بر یک مقابل کیانا عجم حسنی و کیمیا آقایان از گلستان تجارت جنوب صاحب برد شدند.

در مسابقات انفرادی و در اولین بازی ندا شهسواری ستاره المپیکی و اهل کرمانشاه تیم پادما یدک اصفهان ۳ بر ۱ محدثه کابوسی از تیم گلستان تجارت جنوب را با شکست مواجه کرد.

سپس نوبت به دینا فرمانی از پادما یدک اصفهان رسید که او نیز ۳ بر صفر از سد کیانا عجم حسنی از تیم گلستان تجارت جنوب عبور کند و پیروزی دیگری برای نماینده پینگ پنگ اصفهان به دست بیاورد.

تنها پیروزی تیم گلستان تجارت جنوب توسط باران ارجمند پینگ پنگ باز نو جوان و مستعد این تیم به دست آمد و توانست سه بر صفر درسا موسوی از تیم پادما یدک اصفهان را شکست دهد.

در نهایت پیروزی سه بر دو حنانه امیدی پینگ پنگ باز جوان اصفهان در یک بازی نزدیک مقابل هانیه رضایی از گلستان تجارت جنوب پایان بخش تقابل دو تیم در لیگ تنیس روی میز بانوان بود.

هدایت تیم پادما یدک اصفهان بر عهده فاطمه رجبی و مربیگری تیم گلستان تجارت جنوب بر عهده الهام لطفی بود. این مسابقه به سرداوری پوران رحیمی و به قضاوت باران احمدی، لاله پوریامنش و سیما محمد خان بیگی برگزار شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=54157

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.